fbpx

WYWROTKI KUBATUROWE

Informacje ogólne

Dzięki dużym naciskom na osie nasze naczepy wywrotki mogą przewozić duże ładunki. Na przykład kompaktowa 4-osiowa ciężarówka przegubowa jest szczególnie oszczędna w połączeniu z naczepą dwuosiową. Tę wywrotkę można opcjonalnie zamówić z kierowaniem wymuszonym, dzięki czemu przyczepa jest wyjątkowo zwrotna. 

Wszystkie naczepy wywrotki posiadają nowoczesne podwozie, a w standardzie montowany jest elektroniczny układ hamulcowy EBS. Części pojazdu poddane wysokim obciążeniom są również zaprojektowane z myślą o jak najmniejszym zużyciu eksploatacyjnym, co zapewnia bezpieczną eksploatację zarówno na budowie, jak i na drodze. Wywrotki REISCH można konfigurować do wszystkich obszarów zastosowań.

RHKS-3-AG08

Całkowita masa:

35.000 kg

Obciążenie siodła (przód):

11.000 kg

Nacisk na oś (tylną):

24.000 kg

Ciężar własny zgodnie z DIN 70020:

ok. 5.682 kg (+- 2%)

Ładowność zgodnie z DIN 70020:

ok. 29.318 kg

Wielkość mostu:

ok. 8.500 x 2,450 mm

Wysokość muldy:

ok. 2.000 mm

Objętość:

ok. 42,0 m3

Wysokość całkowita:

ok. 3.500 mm

Wysokość przyłącza:

ok. 1.120 mm

RHKS-3-AG09

Całkowita masa:

35.000 kg

Obciążenie siodła (przód):

11.000 kg

Nacisk na oś (tylną):

24.000 kg

Ciężar własny zgodnie z DIN 70020:

ok. 6.061kg (+- 2%)

Ładowność zgodnie z DIN 70020:

ok. 28.939 kg

Wielkość mostu:

ok. 9.500 x 2,450 mm

Wysokość muldy:

ok. 2.000mm

Objętość:

ok. 46,4 m3

Wysokość całkowita:

ok. 3.500mm

Wysokość przyłącza:

ok. 1.200 mm

RHKS-3-AG10

Całkowita masa:

35.000 kg

Obciążenie siodła (przód):

11.000 kg

Nacisk na oś (tylną):

24.000 kg

Ciężar własny zgodnie z DIN 70020:

ok. 6.486kg (+- 2%)

Ładowność zgodnie z DIN 70020:

ok. 28.514 kg

Wielkość mostu:

ok. 10.600 x 2.470 mm

Wysokość muldy:

ok. 2.000mm

Objętość:

ok. 51,8 m3

Wysokość całkowita:

ok. 3.500mm

Wysokość przyłącza:

ok. 1.200 mm

RHKS-2-AGRIMAXX850

Waga całkowita:35 000 kg
masa własna:ok. 5 293 kg
rozmiar mostu:ok. 8500 x 2450 mm

DANE PODSTAWOWE

Waga całkowita:35 000 kg
Waga z przodu / obciążenia pionowego:11 000 kg
Obciążenie tylne / obciążenie osi:24 000 kg
masa własna:ok. 5293 kg
Ładunek:ok. 30 720 kg

 

BUDOWA

rozmiar mostu:ok. 8500 x 2450 mm
wysokość ściany bocznej: 
Wysokość mocowania wahadła: 
przegroda: 
panel tylny: 
ryglowanie: 
Wysokość platformy (bez obciążenia): 
grubość dna:

HYDRAULIKA 

udźwig: 
cylinder podnoszący: 
Kąt pochylenia ok.:ok. 48°

PODWOZIE

Prędkość maksymalna: 
szerokość toru: 
Hamulec: 
Felgi: 
Opony: 
Lakier podwozia: 
Lakier strukturalny: 
  • Podwozie RHKS (HEAVY-DUTY) (2-08) z KORBOWANĄ RAMĄ SZYJKĄ, rozstaw osi 5300 mm, rozstaw osi 1810/1810 mm, środek sprężyny 1200 mm, nadaje się do opon niskociśnieniowych 2-A-SZM i AGRAR
  • Sztywny wałek wychylny z 2 łożyskami wychylnymi, które można smarować i gumowymi podkładkami do redukcji hałasu.
  • Płytka siodła z wymiennym sworzniem królewskim 2″.
  • Boczna ochrona przed kolizją, zdejmowana zgodnie z dyrektywami WE.
  • Tylna osłona przeciwnajazdowa, składana zgodnie z wytycznymi WE ze wsparciem SPRĘŻYNY NACIĄGOWEJ.
  • Podwozie podwozia Jost (moduł B0101-040304) ze stopą T.
  • Bez podnoszenia osi.
  • połączenia hamulca/światła z przodu ramy podwozia; Układ widziany z FR PRAWY: EBS / 7-pol. biały / hamulec czerwony / hamulec żółty / 7-pin. czarny / 15-pinowy
  • Złącza przedniego hamulca nie można zamieniać z czerwoną i żółtą głowicą sprzęgającą.
  • Bez podłączania węży/kabli do ciągnika.
  • Układ hamulcowy EBS WABCO z RSS (Wsparcie stabilności toczenia).

– Ze standardowym dostarczaniem danych o nacisku na oś przez modulator EBS na SZM do wyświetlania nacisku na oś w kabinie kierowcy (samochód ciężarowy/SZM musi być do tego przygotowany/zwolniony).

  • Sprężynowy hamulec postojowy działający na 2 osie.
  • KONWENCJONALNE zawieszenie pneumatyczne z mech. Zawór zawieszenia pneumatycznego, SZYBKIE ODPOWIETRZENIE i ręczny obrotowy zawór suwakowy podnoszenia/opuszczania z funkcją RTR od 10 km/h (Reset to Ride).
  • Automatyczne urządzenie do opuszczania resorów pneumatycznych podczas przechylania, można wyłączyć na podwoziu.
  • stalowy zbiornik powietrza.
  • System oświetleniowy HELLA 24 V zgodny z dyrektywami WE.
  • Przyłącze elektryczne z przodu 15-pinowe i 2 x 7-pinowe.
  • Bez podłączenia kabla spiralnego do ciągnika.
  • Światło pozycyjne LED HELLA z przodu na dole (5015486).
  • Boczne światła obrysowe LED firmy HELLA (5015488).
  • Gumowe lampy obrysowe LED HELLA tylne tylne (5019489/90).
  • Modułowe światła tylne LED HELLA PART „Easy Conn II” (5019493/94) ze światłem hamowania/postojowym LED.
  • Oświetlenie tylnej tablicy rejestracyjnej LED firmy HELLA (5019491).
  • Plastikowy klin z uchwytem.
  • Skrzynka narzędziowa z PVC ok. 800 x 500 x 500 mm (szer. x wys. x gł.), zamykana.

– Montaż przed zespołem osi w FR LEWY.

  • Ucho holownicze z tyłu ramy kończy się po prawej stronie FR.
  • Uchwyt na łopatę/miotłę/grabie itp., składający się z 2 składanych uchwytów z zamkami.

– Montaż na podłużnicy bocznej podwozia w LEWYM PRZ.

  • Przedni siłownik wysokiego/niskiego ciśnienia HYVA, skok ok. 6230 mm (ok. 93 l zapotrzebowania na olej), ciśnienie robocze 170 do maks. 250 bar, najmniejszy stopień chromowany, 4-punktowe łożysko.
  • Przewód przyłącza hydraulicznego zamontowany na stałe na przyczepie/naczepie.
  • Przyłącze ciśnieniowe: Luźne złącze śrubowe HDK BG6.
  • Duży aluminiowy korpus 8500/2200 mm.

– Objętość to ok. 46,4 m?

  • Aluminiowe pasy dolne z nachyleniem podłogi 45° od ściany bocznej do podłogi.
  • Podłoga wykonana z blachy aluminiowej 6 mm.
  • Przegroda aluminiowa nachylona pod kątem 18° ze stabilnym pasem górnym i wspornikami montażowymi przedniego siłownika podnoszącego.
  • Ścianki koryta wykonane z aluminiowych profili zamkniętych o grubości 40/3/2 mm z aluminiowymi profilami pasa górnego wystającymi do wewnątrz.
  • Zewnętrzna klapa wahadłowa z aluminium ALU nachylona pod kątem 5° z otaczającą uszczelką gumową.
  • Łożysko wahadłowe DOUBLE JOINT na zewnętrznej tylnej klapie wahadłowej.
  • Automatyczne 4-hakowe ryglowanie tylnej ściany ze sprężyną powrotną i dodatkowym. ręczne zabezpieczenie śrubą sprężynową.
  • Drążek ręczny na tylnej klapie wahadła.
  • Dodatkowe ręczne zatrzaski na zewnętrznej tylnej klapie.
  • Zjeżdżalnia zbożowa z tyłu w ścianie tylnej (400 x 300 mm) z dźwignią ręczną i skrzynką przykrywającą.
  • Pałąk ze stalowej rury okrągłej (Ø = ok. 50 mm) TELESKOPOWY z ZAPIĘCIEM NAPRĘŻAJĄCYM i nakładkami na pasie górnym.
  • – Ostatni łuk poprzeczny tuż przed tylną klapą lub tylnymi drzwiami.
  • Podwozie pomalowane 3-warstwowo wraz z dodatkowym podkładem z pyłu cynkowego.
  • Podwozie 1 kolor w kolorze szarym Reisch

– Podobny do RAL 7021 czarno-szary!!!

  • Ochrona przed kolizją boczną w kolorze podwozia.
  • Przez 1 kolor w RAL ______ do wyboru.
  • Podłoga koryta z naturalnego aluminium
  • Znaki ostrzegawcze dla kuszy na lewej i prawej burcie.
  • Boczne paski samoprzylepne do znakowania konturu zgodnie z ECE 104 w kolorze BIAŁYM.
  • Taśmy samoprzylepne do znakowania konturu zgodne z ECE 104 z tyłu w kolorze CZERWONYM.
  • Akceptacja TÜV/DEKRA po ? 21 w tym niemiecki raport o uzyskaniu pozwolenia na eksploatację.
  • Kurtka kierowcy REISCH.
  • Modyfikacja ramy pod oś kierowaną. Wciągnięta, dwuścienna rama pojazdu w tylnej części z zamocowanym na stałe wspornikiem osi na ostatniej osi. Tylna część, która ma zamknięty kontur, jest wyjątkowo odporna na skręcanie i pomimo zmniejszonego środka sprężyny imponuje bardzo wysoką stabilnością.

Tylko w połączeniu z:
– 9110059 oś kierowana wleczona BPW 410 x 180, rozstaw 2150 mm (wariant 40 km/h)
– 9110060 oś kierowana wleczona BPW 420 x 200, rozstaw 2150 mm (wariant 80 km/h)

  • Oś 410 x 180, rozstaw 2150 mm, kwadrat 150, 10 x M22, MA455 w środku, marka BPW (5013002)

Wymagane opony z offsetem ET-0!
A więc możliwe tylko 40 km/h!

  • Oś skrętna wleczona AGROturn 410 x 180, rozstaw 2150 mm, kwadrat 150, 10 x M22, wykonanie BPW, blokowana elektropneumatycznie

Elektropneumatyczną blokadę cofania można włączyć za pomocą biegu wstecznego ORAZ za pomocą przełącznika w kabinie kierowcy, a także ręcznie za pomocą zaworu przełączającego (5020238)
– Przypisanie PIN: PIN 11 z 15-pin./ PIN 2 (58L) z 7- Szpilka. biały (bez montażu wyłącznika w samochodzie/SZM).
Tylko w połączeniu z:
– 9120128 (2 sztuki) oś 410 x 180, rozstaw 2150 mm, kwadrat 150, 10 x M22, marka BPW
– 9060033 modyfikacja ramy pod oś kierowaną

Możliwa tylko 40 km/h!

  • Przykręcany błotnik mocowany do skrzyni ładunkowej

RHKS-2-AGRIMAXX950

Waga całkowita:35 000 kg
masa własna:ok. 5 675 kg
rozmiar mostu:ok. 9500 x 2450 mm

DANE PODSTAWOWE

Waga całkowita:35 000 kg
Waga z przodu / obciążenia pionowego:11 000 kg
Obciążenie tylne / obciążenie osi:24 000 kg
masa własna:ok. 5 675 kg
Ładunek:ok. 30 005 kg

 

BUDOWA

rozmiar mostu:ok. 8500 x 2450 mm
wysokość ściany bocznej: 
Wysokość mocowania wahadła: 
przegroda: 
panel tylny: 
ryglowanie: 
Wysokość platformy (bez obciążenia): 
grubość dna:

HYDRAULIKA 

udźwig: 
cylinder podnoszący: 
Kąt pochylenia ok.:ok. 48°

PODWOZIE

Prędkość maksymalna: 
szerokość toru: 
Hamulec: 
Felgi: 
Opony: 
Lakier podwozia: 
Lakier strukturalny: 
  • Podwozie RHKS (HEAVY-DUTY) (3-09) z KORBOWANĄ RAMĄ SZYJKĄ, rozstaw osi 6000 mm, rozstaw osi 1410/1410 mm, środek sprężyny 1200 mm, pasuje do opon niskociśnieniowych 2-A-SZM i AGRAR
  • Sztywny wałek wychylny z 2 łożyskami wychylnymi, które można smarować i gumowymi podkładkami do redukcji hałasu.
  • Płytka siodła z wymiennym sworzniem królewskim 2″.
  • Boczna ochrona przed kolizją, zdejmowana zgodnie z dyrektywami WE.
  • Tylna osłona przeciwnajazdowa, składana zgodnie z wytycznymi WE z podporą SPRĘŻYNY NAPINAJĄCEJ.
  • Podwozie podwozia Jost (moduł B0101-040304) ze stopą T.
  • Podnoszenie obustronne dla 9-osi na 1. osi sterowane przez EBS ze zintegrowanym wspomaganiem trakcji (30%/30 km/h), przełączane elektrycznie z kabiny kierowcy.

– Przypisanie PIN: PIN 12 z 15-pinami. / PIN 6 (58R) z 7-pin. biały (bez montażu wyłącznika przyciskowego w samochodzie ciężarowym/SZM)
– wspomaganie trakcji dod. może być aktywowany przez 3-krotne naciśnięcie pedału hamulca.
– Funkcja podnoszenia od: 10 km/h

  • połączenia hamulca/światła z przodu ramy podwozia; Układ widziany z FR PRAWY: EBS / 7-pol. biały / hamulec czerwony / hamulec żółty / 7-pin. czarny / 15-pinowy
  • Złącze hamulca przedniego nie może być zamienione z czerwoną i żółtą głowicą sprzęgu.
  • Bez podłączania węży/kabli do ciągnika.
  • Układ hamulcowy EBS WABCO z RSS (Wsparcie stabilności toczenia).

– Ze standardowym dostarczaniem danych o nacisku na oś przez modulator EBS na SZM do wyświetlania nacisku na oś w kabinie kierowcy (samochód/SZM musi być do tego przygotowany/zwolniony).

  • EBS 2S/2M.
  • Sprężynowy hamulec postojowy działający na 2 osie.
  • KONWENCJONALNE zawieszenie pneumatyczne z mech. Zawór zawieszenia pneumatycznego, SZYBKIE ODPOWIETRZENIE i ręczny obrotowy zawór suwakowy podnoszenia/opuszczania z funkcją RTR od 10 km/h (Reset to Ride).
  • Automatyczne urządzenie do opuszczania resorów pneumatycznych podczas przechylania, można wyłączyć na podwoziu.

W przypadku AgriMAXX z osią kierowaną pojazd jest zawsze zmuszony do opuszczenia (nie można go wyłączyć)

  • stalowy zbiornik powietrza.
  • System oświetleniowy HELLA 24 V zgodny z dyrektywami WE.
  • Przyłącze elektryczne z przodu 15-pinowe i 2 x 7-pinowe.
  • Bez podłączenia kabla spiralnego do ciągnika.
  • Światło pozycyjne LED HELLA z przodu na dole (5015486).
  • Boczne światła obrysowe LED firmy HELLA (5015488).
  • Gumowe lampy obrysowe LED HELLA tylne tylne (5019489/90).
  • Modułowe światła tylne LED HELLA PART „Easy Conn II” (5019493/94) ze światłem hamowania/postojowym LED.
  • Oświetlenie tylnej tablicy rejestracyjnej LED firmy HELLA (5019491).
  • Plastikowy klin z uchwytem.
  • Skrzynka narzędziowa z PVC ok. 800 x 500 x 500 mm (szer. x wys. x gł.), zamykana.

– Montaż przed zespołem osi w FR LEWY.

  • Ucho holownicze z tyłu ramy kończy się po prawej stronie FR.
  • Uchwyt na łopatę/miotłę/grabie itp., składający się z 2 składanych uchwytów z zamkami.

– Montaż na podłużnicy bocznej podwozia w LEWYM PRZ.

  • Wysoko/niskociśnieniowy przedni siłownik podnoszenia HYVA, skok ok. 7130 mm (ok. 110 l zapotrzebowania na olej), ciśnienie robocze 170 do maks. 250 bar, najmniejszy stopień chromowany na twardo, łożysko 4-punktowe.

– Kąt pochylenia wtedy ok. 49°

  • Przewód przyłącza hydraulicznego zamontowany na stałe na przyczepie/naczepie.
  • Przyłącze ciśnieniowe: Luźne złącze śrubowe HDK BG6.
  • Duży aluminiowy korpus 9500/2200 mm.

– objętość to ok. 51,3 m?

  • Aluminiowe pasy dolne z nachyleniem podłogi 45° od ściany bocznej do podłogi.
  • Podłoga z przodu 2/3 od 5 mm, tył 1/3 z blachy aluminiowej 6 mm
  • Przegroda aluminiowa nachylona pod kątem 18° ze stabilnym pasem górnym i wspornikami montażowymi przedniego siłownika podnoszącego.
  • Stalowa platforma stojąca montowana na podwoziu z aluminiowym rusztem, poręczą i stopniem.

– Wznoszenie w FR LEWO i PRAWO.

  • Ścianki koryta wykonane z aluminiowych profili zamkniętych o grubości 40/3/2 mm z aluminiowymi profilami pasa górnego wystającymi do wewnątrz.
  • Zewnętrzna klapa wahadłowa z aluminium ALU nachylona pod kątem 5° z otaczającą uszczelką gumową.
  • Łożysko wahadłowe DOUBLE JOINT na zewnętrznej tylnej klapie wahadłowej.
  • Automatyczne 4-hakowe ryglowanie tylnej ściany ze sprężyną powrotną i dodatkowym. ręczne zabezpieczenie śrubą sprężynową.
  • Drążek ręczny na tylnej klapie wahadła.
  • Dodatkowe ręczne zatrzaski na zewnętrznej tylnej klapie.
  • Zjeżdżalnia zbożowa z tyłu w ścianie tylnej (400 x 300 mm) z dźwignią ręczną i skrzynką przykrywającą.
  • Pałąk ze stalowej rury okrągłej (Ø = ok. 50 mm) TELESKOPOWY z ZAPIĘCIEM NAPRĘŻAJĄCYM i nakładkami na pasie górnym.

– Ostatni łuk poprzeczny tuż przed tylną klapą lub tylnymi drzwiami.

  • Podwozie pomalowane 3-warstwowo wraz z dodatkowym podkładem z pyłu cynkowego.
  • Podwozie 1 kolor w kolorze szarym Reisch

– Podobny do RAL 7021 czarno-szary!!!

  • Ochrona przed kolizją boczną w kolorze podwozia.
  • Przez 1 kolor w RAL ______ do wyboru.
  • Podłoga koryta z naturalnego aluminium
  • Znaki ostrzegawcze dla kuszy na lewej i prawej burcie.
  • Boczne paski samoprzylepne do znakowania konturu zgodnie z ECE 104 w kolorze BIAŁYM.
  • Taśmy samoprzylepne do znakowania konturu zgodne z ECE 104 z tyłu w kolorze CZERWONYM.
  • Akceptacja TÜV/DEKRA po ? 21 w tym niemiecki raport o uzyskaniu pozwolenia na eksploatację.
  • Kurtka kierowcy REISCH.
  • Oś 420 x 180, Teknoax, rozstaw 2000 mm, kwadrat 150, 10 x M22, MA468 w środku, marka ADR (5021452)

W przypadku opon o szerokości opony > 385 mm wymagane jest przesunięcie ET-100!

80 km/h możliwe!

  • Układ zawieszenia pneumatycznego LW-HD odpowiedni dla 9 ton
    VDL Weweler: HD.A.EN.7.36R.455.50
    wysokość jazdy RH: 455
    kwadrat przyłącza osi 150
  • Plastikowe błotniki ćwierćskorupowe

Zamontowany na 1. i 3. osi!

  • Przykręcany błotnik mocowany do skrzyni ładunkowej

RHKS-3-AGRIMAXX1060

Waga całkowita:35 000 kg
masa własna:ok. 6 067 kg
rozmiar mostu:ok. 10 600 x 2450 mm

DANE PODSTAWOWE

Waga całkowita: 35 000 kg
Waga z przodu / obciążenia pionowego: 11 000 kg
Obciążenie tylne / obciążenie osi: 24 000 kg
masa własna: ok. 6,067 kg
Ładunek: ok. 29 570 kg

BUDOWA

rozmiar mostu: ok. 10 600 x 2450 mm
wysokość ściany bocznej:
Wysokość mocowania wahadła:
przegroda:
panel tylny:
ryglowanie:
Wysokość platformy (bez obciążenia):
grubość dna:

HYDRAULIKA 

udźwig:
cylinder podnoszący:
Kąt pochylenia ok.: ok. 48°

PODWOZIE

Prędkość maksymalna:
szerokość toru:
Hamulec:
Felgi:
Opony:
Lakier podwozia:
Lakier strukturalny:
  • Podwozie RHKS (HEAVY-DUTY) (3-10) z CRANKED FRAME NECK, rozstaw osi 7110 mm, rozstaw osi 1410/1410 mm, środek sprężyny 1200 mm, pasuje do opon niskociśnieniowych 2-A-SZM i AGRAR
  • Sztywny wałek wychylny z 2 łożyskami wychylnymi, które można smarować i gumowymi podkładkami do redukcji hałasu.
  • Płytka siodła z wymiennym sworzniem królewskim 2″.
  • Boczna ochrona przed kolizją, zdejmowana zgodnie z dyrektywami WE.
  • Tylna osłona przeciwnajazdowa, składana zgodnie z wytycznymi WE z podporą SPRĘŻYNY NAPINAJĄCEJ.
  • Podwozie podwozia Jost (moduł B0101-040304) ze stopą T.
  • Podnoszenie obustronne dla 9-osi na 1. osi sterowane przez EBS ze zintegrowanym wspomaganiem trakcji (30%/30 km/h), przełączane elektrycznie z kabiny kierowcy.

– Przypisanie PIN: PIN 12 z 15-pinami. / PIN 6 (58R) z 7-pin. biały (bez montażu wyłącznika przyciskowego w samochodzie ciężarowym/SZM)
– wspomaganie trakcji dod. może być aktywowany przez 3-krotne naciśnięcie pedału hamulca.
– Funkcja podnoszenia od: 10 km/h

  • połączenia hamulca/światła z przodu ramy podwozia; Układ widziany z FR PRAWY: EBS / 7-pol. biały / hamulec czerwony / hamulec żółty / 7-pin. czarny / 15-pinowy
  • Złącze hamulca przedniego nie może być zamienione z czerwoną i żółtą głowicą sprzęgu.
  • Bez podłączania węży/kabli do ciągnika.
  • Układ hamulcowy EBS WABCO z RSS (Wsparcie stabilności toczenia).
  • EBS 2S/2M.
  • Sprężynowy hamulec postojowy działający na 2 osie.
  • KONWENCJONALNE zawieszenie pneumatyczne z mech. Zawór zawieszenia pneumatycznego, SZYBKIE ODPOWIETRZENIE i ręczny obrotowy zawór suwakowy podnoszenia/opuszczania z funkcją RTR od 10 km/h (Reset to Ride).
  • Automatyczne urządzenie do opuszczania resorów pneumatycznych podczas przechylania, można wyłączyć na podwoziu.

W przypadku AgriMAXX z osią kierowaną pojazd jest zawsze zmuszony do opuszczenia (nie można go wyłączyć)

  • stalowy zbiornik powietrza.
  • System oświetleniowy HELLA 24 V zgodny z dyrektywami WE.
  • Przyłącze elektryczne z przodu 15-pinowe i 2 x 7-pinowe.
  • Bez podłączenia kabla spiralnego do ciągnika.
  • Światło pozycyjne LED HELLA z przodu na dole (5015486).
  • Boczne światła obrysowe LED firmy HELLA (5015488).
  • Gumowe lampy obrysowe LED HELLA tylne tylne (5019489/90).
  • Modułowe światła tylne LED HELLA PART „Easy Conn II” (5019493/94) ze światłem hamowania/postojowym LED.
  • Oświetlenie tylnej tablicy rejestracyjnej LED firmy HELLA (5019491).
  • Plastikowy klin z uchwytem.
  • Skrzynka narzędziowa z PVC ok. 800 x 500 x 500 mm (szer. x wys. x gł.), zamykana.

– Montaż przed zespołem osi w FR LEWY.

  • Ucho holownicze z tyłu ramy kończy się po prawej stronie FR.
  • Uchwyt na łopatę/miotłę/grabie itp., składający się z 2 składanych uchwytów z zamkami.

– Montaż na podłużnicy bocznej podwozia w LEWYM PRZ.

  • Przedni siłownik wysokiego/niskiego ciśnienia HYVA, skok ok. 7830 mm (ok. 120 l zapotrzebowania na olej), ciśnienie robocze 170 do maks. 250 bar, najmniejszy stopień chromowany na twardo, łożysko 4-punktowe.

– Kąt pochylenia wtedy ok. 48°

  • Przewód przyłącza hydraulicznego zamontowany na stałe na przyczepie/naczepie.
  • Przyłącze ciśnieniowe: Luźne złącze śrubowe HDK BG6.
  • Duży aluminiowy korpus 10600/2200 mm.

Objętość to ok. 57,2 m?

  • Aluminiowe pasy dolne z nachyleniem podłogi 45° od ściany bocznej do podłogi.
  • Podłoga z przodu 2/3 od 5 mm, tył 1/3 z blachy aluminiowej 6 mm
  • Przegroda aluminiowa nachylona pod kątem 18° ze stabilnym pasem górnym i wspornikami montażowymi przedniego siłownika podnoszącego.
  • Ścianki koryta wykonane z aluminiowych profili zamkniętych o grubości 40/3/2 mm z aluminiowymi profilami pasa górnego wystającymi do wewnątrz.
  • Zewnętrzna klapa wahadłowa z aluminium ALU nachylona pod kątem 5° z otaczającą uszczelką gumową.
  • Łożysko wahadłowe DOUBLE JOINT na zewnętrznej tylnej klapie wahadłowej.
  • Automatyczne 4-hakowe ryglowanie tylnej ściany ze sprężyną powrotną i dodatkowym. ręczne zabezpieczenie śrubą sprężynową.
  • Drążek ręczny na tylnej klapie wahadła.
  • Dodatkowe ręczne zatrzaski na zewnętrznej tylnej klapie.
  • Zjeżdżalnia zbożowa z tyłu w ścianie tylnej (400 x 300 mm) z dźwignią ręczną i skrzynką przykrywającą.
  • Pałąk ze stalowej rury okrągłej (Ø = ok. 50 mm) TELESKOPOWY z ZAPIĘCIEM NAPRĘŻAJĄCYM i nakładkami na pasie górnym.

– Ostatni łuk poprzeczny tuż przed tylną klapą lub tylnymi drzwiami.

  • Podwozie pomalowane 3-warstwowo wraz z dodatkowym podkładem z pyłu cynkowego.
  • Podwozie 1 kolor w kolorze szarym Reisch

– Podobny do RAL 7021 czarno-szary!!!

  • Ochrona przed kolizją boczną w kolorze podwozia.
  • Przez 1 kolor w RAL ______ do wyboru.
  • Podłoga koryta z naturalnego aluminium
  • Znaki ostrzegawcze dla kuszy na lewej i prawej burcie.
  • Boczne paski samoprzylepne do znakowania konturu zgodnie z ECE 104 w kolorze BIAŁYM.
  • Taśmy samoprzylepne do znakowania konturu zgodne z ECE 104 z tyłu w kolorze CZERWONYM.
  • Akceptacja TÜV/DEKRA po ? 21 w tym niemiecki raport o uzyskaniu pozwolenia na eksploatację.
  • Kurtka kierowcy REISCH.
  • Oś 420 x 180, Teknoax, rozstaw 2000 mm, kwadrat 150, 10 x M22, MA468 w środku, marka ADR (5021452)

W przypadku opon o szerokości opony > 385 mm wymagane jest przesunięcie ET-100!

80 km/h możliwe!

  • Układ zawieszenia pneumatycznego LW-HD odpowiedni dla 9 ton
    VDL Weweler: HD.A.EN.7.36R.455.50
    wysokość jazdy RH: 455
    kwadrat przyłącza osi 150
  • Plastikowe błotniki ćwierćskorupowe

Zamontowany na 1. i 3. osi!

  • Przykręcany błotnik mocowany do skrzyni ładunkowej