Informacje ogólne
Dzięki dużym naciskom na osie nasze naczepy wywrotki mogą przewozić duże ładunki. Na przykład kompaktowa 4-osiowa ciężarówka przegubowa jest szczególnie oszczędna w połączeniu z naczepą dwuosiową. Tę wywrotkę można opcjonalnie zamówić z kierowaniem wymuszonym, dzięki czemu przyczepa jest wyjątkowo zwrotna.
Wszystkie naczepy wywrotki posiadają nowoczesne podwozie, a w standardzie montowany jest elektroniczny układ hamulcowy EBS. Części pojazdu poddane wysokim obciążeniom są również zaprojektowane z myślą o jak najmniejszym zużyciu eksploatacyjnym, co zapewnia bezpieczną eksploatację zarówno na budowie, jak i na drodze. Wywrotki REISCH można konfigurować do wszystkich obszarów zastosowań.
RHKS-3-AG08
Całkowita masa: | 35.000 kg |
Obciążenie siodła (przód): | 11.000 kg |
Nacisk na oś (tylną): | 24.000 kg |
Ciężar własny zgodnie z DIN 70020: | ok. 5.682 kg (+- 2%) |
Ładowność zgodnie z DIN 70020: | ok. 29.318 kg |
Wielkość mostu: | ok. 8.500 x 2,450 mm |
Wysokość muldy: | ok. 2.000 mm |
Objętość: | ok. 42,0 m3 |
Wysokość całkowita: | ok. 3.500 mm |
Wysokość przyłącza: | ok. 1.120 mm |
RHKS-3-AG09
Całkowita masa: | 35.000 kg |
Obciążenie siodła (przód): | 11.000 kg |
Nacisk na oś (tylną): | 24.000 kg |
Ciężar własny zgodnie z DIN 70020: | ok. 6.061kg (+- 2%) |
Ładowność zgodnie z DIN 70020: | ok. 28.939 kg |
Wielkość mostu: | ok. 9.500 x 2,450 mm |
Wysokość muldy: | ok. 2.000mm |
Objętość: | ok. 46,4 m3 |
Wysokość całkowita: | ok. 3.500mm |
Wysokość przyłącza: | ok. 1.200 mm |
RHKS-3-AG10
Całkowita masa: | 35.000 kg |
Obciążenie siodła (przód): | 11.000 kg |
Nacisk na oś (tylną): | 24.000 kg |
Ciężar własny zgodnie z DIN 70020: | ok. 6.486kg (+- 2%) |
Ładowność zgodnie z DIN 70020: | ok. 28.514 kg |
Wielkość mostu: | ok. 10.600 x 2.470 mm |
Wysokość muldy: | ok. 2.000mm |
Objętość: | ok. 51,8 m3 |
Wysokość całkowita: | ok. 3.500mm |
Wysokość przyłącza: | ok. 1.200 mm |
RHKS-2-AGRIMAXX850
Waga całkowita: | 35 000 kg |
masa własna: | ok. 5 293 kg |
rozmiar mostu: | ok. 8500 x 2450 mm |
DANE PODSTAWOWE
Waga całkowita: | 35 000 kg |
Waga z przodu / obciążenia pionowego: | 11 000 kg |
Obciążenie tylne / obciążenie osi: | 24 000 kg |
masa własna: | ok. 5293 kg |
Ładunek: | ok. 30 720 kg |
BUDOWA
rozmiar mostu: | ok. 8500 x 2450 mm |
wysokość ściany bocznej: | |
Wysokość mocowania wahadła: | |
przegroda: | |
panel tylny: | |
ryglowanie: | |
Wysokość platformy (bez obciążenia): | |
grubość dna: |
HYDRAULIKA
udźwig: | |
cylinder podnoszący: | |
Kąt pochylenia ok.: | ok. 48° |
PODWOZIE
Prędkość maksymalna: | |
szerokość toru: | |
Hamulec: | |
Felgi: | |
Opony: | |
Lakier podwozia: | |
Lakier strukturalny: |
- Podwozie RHKS (HEAVY-DUTY) (2-08) z KORBOWANĄ RAMĄ SZYJKĄ, rozstaw osi 5300 mm, rozstaw osi 1810/1810 mm, środek sprężyny 1200 mm, nadaje się do opon niskociśnieniowych 2-A-SZM i AGRAR
- Sztywny wałek wychylny z 2 łożyskami wychylnymi, które można smarować i gumowymi podkładkami do redukcji hałasu.
- Płytka siodła z wymiennym sworzniem królewskim 2″.
- Boczna ochrona przed kolizją, zdejmowana zgodnie z dyrektywami WE.
- Tylna osłona przeciwnajazdowa, składana zgodnie z wytycznymi WE ze wsparciem SPRĘŻYNY NACIĄGOWEJ.
- Podwozie podwozia Jost (moduł B0101-040304) ze stopą T.
- Bez podnoszenia osi.
- połączenia hamulca/światła z przodu ramy podwozia; Układ widziany z FR PRAWY: EBS / 7-pol. biały / hamulec czerwony / hamulec żółty / 7-pin. czarny / 15-pinowy
- Złącza przedniego hamulca nie można zamieniać z czerwoną i żółtą głowicą sprzęgającą.
- Bez podłączania węży/kabli do ciągnika.
- Układ hamulcowy EBS WABCO z RSS (Wsparcie stabilności toczenia).
– Ze standardowym dostarczaniem danych o nacisku na oś przez modulator EBS na SZM do wyświetlania nacisku na oś w kabinie kierowcy (samochód ciężarowy/SZM musi być do tego przygotowany/zwolniony).
- Sprężynowy hamulec postojowy działający na 2 osie.
- KONWENCJONALNE zawieszenie pneumatyczne z mech. Zawór zawieszenia pneumatycznego, SZYBKIE ODPOWIETRZENIE i ręczny obrotowy zawór suwakowy podnoszenia/opuszczania z funkcją RTR od 10 km/h (Reset to Ride).
- Automatyczne urządzenie do opuszczania resorów pneumatycznych podczas przechylania, można wyłączyć na podwoziu.
- stalowy zbiornik powietrza.
- System oświetleniowy HELLA 24 V zgodny z dyrektywami WE.
- Przyłącze elektryczne z przodu 15-pinowe i 2 x 7-pinowe.
- Bez podłączenia kabla spiralnego do ciągnika.
- Światło pozycyjne LED HELLA z przodu na dole (5015486).
- Boczne światła obrysowe LED firmy HELLA (5015488).
- Gumowe lampy obrysowe LED HELLA tylne tylne (5019489/90).
- Modułowe światła tylne LED HELLA PART „Easy Conn II” (5019493/94) ze światłem hamowania/postojowym LED.
- Oświetlenie tylnej tablicy rejestracyjnej LED firmy HELLA (5019491).
- Plastikowy klin z uchwytem.
- Skrzynka narzędziowa z PVC ok. 800 x 500 x 500 mm (szer. x wys. x gł.), zamykana.
– Montaż przed zespołem osi w FR LEWY.
- Ucho holownicze z tyłu ramy kończy się po prawej stronie FR.
- Uchwyt na łopatę/miotłę/grabie itp., składający się z 2 składanych uchwytów z zamkami.
– Montaż na podłużnicy bocznej podwozia w LEWYM PRZ.
- Przedni siłownik wysokiego/niskiego ciśnienia HYVA, skok ok. 6230 mm (ok. 93 l zapotrzebowania na olej), ciśnienie robocze 170 do maks. 250 bar, najmniejszy stopień chromowany, 4-punktowe łożysko.
- Przewód przyłącza hydraulicznego zamontowany na stałe na przyczepie/naczepie.
- Przyłącze ciśnieniowe: Luźne złącze śrubowe HDK BG6.
- Duży aluminiowy korpus 8500/2200 mm.
– Objętość to ok. 46,4 m?
- Aluminiowe pasy dolne z nachyleniem podłogi 45° od ściany bocznej do podłogi.
- Podłoga wykonana z blachy aluminiowej 6 mm.
- Przegroda aluminiowa nachylona pod kątem 18° ze stabilnym pasem górnym i wspornikami montażowymi przedniego siłownika podnoszącego.
- Ścianki koryta wykonane z aluminiowych profili zamkniętych o grubości 40/3/2 mm z aluminiowymi profilami pasa górnego wystającymi do wewnątrz.
- Zewnętrzna klapa wahadłowa z aluminium ALU nachylona pod kątem 5° z otaczającą uszczelką gumową.
- Łożysko wahadłowe DOUBLE JOINT na zewnętrznej tylnej klapie wahadłowej.
- Automatyczne 4-hakowe ryglowanie tylnej ściany ze sprężyną powrotną i dodatkowym. ręczne zabezpieczenie śrubą sprężynową.
- Drążek ręczny na tylnej klapie wahadła.
- Dodatkowe ręczne zatrzaski na zewnętrznej tylnej klapie.
- Zjeżdżalnia zbożowa z tyłu w ścianie tylnej (400 x 300 mm) z dźwignią ręczną i skrzynką przykrywającą.
- Pałąk ze stalowej rury okrągłej (Ø = ok. 50 mm) TELESKOPOWY z ZAPIĘCIEM NAPRĘŻAJĄCYM i nakładkami na pasie górnym.
- – Ostatni łuk poprzeczny tuż przed tylną klapą lub tylnymi drzwiami.
- Podwozie pomalowane 3-warstwowo wraz z dodatkowym podkładem z pyłu cynkowego.
- Podwozie 1 kolor w kolorze szarym Reisch
– Podobny do RAL 7021 czarno-szary!!!
- Ochrona przed kolizją boczną w kolorze podwozia.
- Przez 1 kolor w RAL ______ do wyboru.
- Podłoga koryta z naturalnego aluminium
- Znaki ostrzegawcze dla kuszy na lewej i prawej burcie.
- Boczne paski samoprzylepne do znakowania konturu zgodnie z ECE 104 w kolorze BIAŁYM.
- Taśmy samoprzylepne do znakowania konturu zgodne z ECE 104 z tyłu w kolorze CZERWONYM.
- Akceptacja TÜV/DEKRA po ? 21 w tym niemiecki raport o uzyskaniu pozwolenia na eksploatację.
- Kurtka kierowcy REISCH.
- Modyfikacja ramy pod oś kierowaną. Wciągnięta, dwuścienna rama pojazdu w tylnej części z zamocowanym na stałe wspornikiem osi na ostatniej osi. Tylna część, która ma zamknięty kontur, jest wyjątkowo odporna na skręcanie i pomimo zmniejszonego środka sprężyny imponuje bardzo wysoką stabilnością.
Tylko w połączeniu z:
– 9110059 oś kierowana wleczona BPW 410 x 180, rozstaw 2150 mm (wariant 40 km/h)
– 9110060 oś kierowana wleczona BPW 420 x 200, rozstaw 2150 mm (wariant 80 km/h)
- Oś 410 x 180, rozstaw 2150 mm, kwadrat 150, 10 x M22, MA455 w środku, marka BPW (5013002)
Wymagane opony z offsetem ET-0!
A więc możliwe tylko 40 km/h!
- Oś skrętna wleczona AGROturn 410 x 180, rozstaw 2150 mm, kwadrat 150, 10 x M22, wykonanie BPW, blokowana elektropneumatycznie
Elektropneumatyczną blokadę cofania można włączyć za pomocą biegu wstecznego ORAZ za pomocą przełącznika w kabinie kierowcy, a także ręcznie za pomocą zaworu przełączającego (5020238)
– Przypisanie PIN: PIN 11 z 15-pin./ PIN 2 (58L) z 7- Szpilka. biały (bez montażu wyłącznika w samochodzie/SZM).
Tylko w połączeniu z:
– 9120128 (2 sztuki) oś 410 x 180, rozstaw 2150 mm, kwadrat 150, 10 x M22, marka BPW
– 9060033 modyfikacja ramy pod oś kierowaną
Możliwa tylko 40 km/h!
- Przykręcany błotnik mocowany do skrzyni ładunkowej
RHKS-2-AGRIMAXX950
Waga całkowita: | 35 000 kg |
masa własna: | ok. 5 675 kg |
rozmiar mostu: | ok. 9500 x 2450 mm |
DANE PODSTAWOWE
Waga całkowita: | 35 000 kg |
Waga z przodu / obciążenia pionowego: | 11 000 kg |
Obciążenie tylne / obciążenie osi: | 24 000 kg |
masa własna: | ok. 5 675 kg |
Ładunek: | ok. 30 005 kg |
BUDOWA
rozmiar mostu: | ok. 8500 x 2450 mm |
wysokość ściany bocznej: | |
Wysokość mocowania wahadła: | |
przegroda: | |
panel tylny: | |
ryglowanie: | |
Wysokość platformy (bez obciążenia): | |
grubość dna: |
HYDRAULIKA
udźwig: | |
cylinder podnoszący: | |
Kąt pochylenia ok.: | ok. 48° |
PODWOZIE
Prędkość maksymalna: | |
szerokość toru: | |
Hamulec: | |
Felgi: | |
Opony: | |
Lakier podwozia: | |
Lakier strukturalny: |
- Podwozie RHKS (HEAVY-DUTY) (3-09) z KORBOWANĄ RAMĄ SZYJKĄ, rozstaw osi 6000 mm, rozstaw osi 1410/1410 mm, środek sprężyny 1200 mm, pasuje do opon niskociśnieniowych 2-A-SZM i AGRAR
- Sztywny wałek wychylny z 2 łożyskami wychylnymi, które można smarować i gumowymi podkładkami do redukcji hałasu.
- Płytka siodła z wymiennym sworzniem królewskim 2″.
- Boczna ochrona przed kolizją, zdejmowana zgodnie z dyrektywami WE.
- Tylna osłona przeciwnajazdowa, składana zgodnie z wytycznymi WE z podporą SPRĘŻYNY NAPINAJĄCEJ.
- Podwozie podwozia Jost (moduł B0101-040304) ze stopą T.
- Podnoszenie obustronne dla 9-osi na 1. osi sterowane przez EBS ze zintegrowanym wspomaganiem trakcji (30%/30 km/h), przełączane elektrycznie z kabiny kierowcy.
– Przypisanie PIN: PIN 12 z 15-pinami. / PIN 6 (58R) z 7-pin. biały (bez montażu wyłącznika przyciskowego w samochodzie ciężarowym/SZM)
– wspomaganie trakcji dod. może być aktywowany przez 3-krotne naciśnięcie pedału hamulca.
– Funkcja podnoszenia od: 10 km/h
- połączenia hamulca/światła z przodu ramy podwozia; Układ widziany z FR PRAWY: EBS / 7-pol. biały / hamulec czerwony / hamulec żółty / 7-pin. czarny / 15-pinowy
- Złącze hamulca przedniego nie może być zamienione z czerwoną i żółtą głowicą sprzęgu.
- Bez podłączania węży/kabli do ciągnika.
- Układ hamulcowy EBS WABCO z RSS (Wsparcie stabilności toczenia).
– Ze standardowym dostarczaniem danych o nacisku na oś przez modulator EBS na SZM do wyświetlania nacisku na oś w kabinie kierowcy (samochód/SZM musi być do tego przygotowany/zwolniony).
- EBS 2S/2M.
- Sprężynowy hamulec postojowy działający na 2 osie.
- KONWENCJONALNE zawieszenie pneumatyczne z mech. Zawór zawieszenia pneumatycznego, SZYBKIE ODPOWIETRZENIE i ręczny obrotowy zawór suwakowy podnoszenia/opuszczania z funkcją RTR od 10 km/h (Reset to Ride).
- Automatyczne urządzenie do opuszczania resorów pneumatycznych podczas przechylania, można wyłączyć na podwoziu.
W przypadku AgriMAXX z osią kierowaną pojazd jest zawsze zmuszony do opuszczenia (nie można go wyłączyć)
- stalowy zbiornik powietrza.
- System oświetleniowy HELLA 24 V zgodny z dyrektywami WE.
- Przyłącze elektryczne z przodu 15-pinowe i 2 x 7-pinowe.
- Bez podłączenia kabla spiralnego do ciągnika.
- Światło pozycyjne LED HELLA z przodu na dole (5015486).
- Boczne światła obrysowe LED firmy HELLA (5015488).
- Gumowe lampy obrysowe LED HELLA tylne tylne (5019489/90).
- Modułowe światła tylne LED HELLA PART „Easy Conn II” (5019493/94) ze światłem hamowania/postojowym LED.
- Oświetlenie tylnej tablicy rejestracyjnej LED firmy HELLA (5019491).
- Plastikowy klin z uchwytem.
- Skrzynka narzędziowa z PVC ok. 800 x 500 x 500 mm (szer. x wys. x gł.), zamykana.
– Montaż przed zespołem osi w FR LEWY.
- Ucho holownicze z tyłu ramy kończy się po prawej stronie FR.
- Uchwyt na łopatę/miotłę/grabie itp., składający się z 2 składanych uchwytów z zamkami.
– Montaż na podłużnicy bocznej podwozia w LEWYM PRZ.
- Wysoko/niskociśnieniowy przedni siłownik podnoszenia HYVA, skok ok. 7130 mm (ok. 110 l zapotrzebowania na olej), ciśnienie robocze 170 do maks. 250 bar, najmniejszy stopień chromowany na twardo, łożysko 4-punktowe.
– Kąt pochylenia wtedy ok. 49°
- Przewód przyłącza hydraulicznego zamontowany na stałe na przyczepie/naczepie.
- Przyłącze ciśnieniowe: Luźne złącze śrubowe HDK BG6.
- Duży aluminiowy korpus 9500/2200 mm.
– objętość to ok. 51,3 m?
- Aluminiowe pasy dolne z nachyleniem podłogi 45° od ściany bocznej do podłogi.
- Podłoga z przodu 2/3 od 5 mm, tył 1/3 z blachy aluminiowej 6 mm
- Przegroda aluminiowa nachylona pod kątem 18° ze stabilnym pasem górnym i wspornikami montażowymi przedniego siłownika podnoszącego.
- Stalowa platforma stojąca montowana na podwoziu z aluminiowym rusztem, poręczą i stopniem.
– Wznoszenie w FR LEWO i PRAWO.
- Ścianki koryta wykonane z aluminiowych profili zamkniętych o grubości 40/3/2 mm z aluminiowymi profilami pasa górnego wystającymi do wewnątrz.
- Zewnętrzna klapa wahadłowa z aluminium ALU nachylona pod kątem 5° z otaczającą uszczelką gumową.
- Łożysko wahadłowe DOUBLE JOINT na zewnętrznej tylnej klapie wahadłowej.
- Automatyczne 4-hakowe ryglowanie tylnej ściany ze sprężyną powrotną i dodatkowym. ręczne zabezpieczenie śrubą sprężynową.
- Drążek ręczny na tylnej klapie wahadła.
- Dodatkowe ręczne zatrzaski na zewnętrznej tylnej klapie.
- Zjeżdżalnia zbożowa z tyłu w ścianie tylnej (400 x 300 mm) z dźwignią ręczną i skrzynką przykrywającą.
- Pałąk ze stalowej rury okrągłej (Ø = ok. 50 mm) TELESKOPOWY z ZAPIĘCIEM NAPRĘŻAJĄCYM i nakładkami na pasie górnym.
– Ostatni łuk poprzeczny tuż przed tylną klapą lub tylnymi drzwiami.
- Podwozie pomalowane 3-warstwowo wraz z dodatkowym podkładem z pyłu cynkowego.
- Podwozie 1 kolor w kolorze szarym Reisch
– Podobny do RAL 7021 czarno-szary!!!
- Ochrona przed kolizją boczną w kolorze podwozia.
- Przez 1 kolor w RAL ______ do wyboru.
- Podłoga koryta z naturalnego aluminium
- Znaki ostrzegawcze dla kuszy na lewej i prawej burcie.
- Boczne paski samoprzylepne do znakowania konturu zgodnie z ECE 104 w kolorze BIAŁYM.
- Taśmy samoprzylepne do znakowania konturu zgodne z ECE 104 z tyłu w kolorze CZERWONYM.
- Akceptacja TÜV/DEKRA po ? 21 w tym niemiecki raport o uzyskaniu pozwolenia na eksploatację.
- Kurtka kierowcy REISCH.
- Oś 420 x 180, Teknoax, rozstaw 2000 mm, kwadrat 150, 10 x M22, MA468 w środku, marka ADR (5021452)
W przypadku opon o szerokości opony > 385 mm wymagane jest przesunięcie ET-100!
80 km/h możliwe!
- Układ zawieszenia pneumatycznego LW-HD odpowiedni dla 9 ton
VDL Weweler: HD.A.EN.7.36R.455.50
wysokość jazdy RH: 455
kwadrat przyłącza osi 150 - Plastikowe błotniki ćwierćskorupowe
Zamontowany na 1. i 3. osi!
- Przykręcany błotnik mocowany do skrzyni ładunkowej
RHKS-3-AGRIMAXX1060
Waga całkowita: | 35 000 kg |
masa własna: | ok. 6 067 kg |
rozmiar mostu: | ok. 10 600 x 2450 mm |
DANE PODSTAWOWE
Waga całkowita: | 35 000 kg |
Waga z przodu / obciążenia pionowego: | 11 000 kg |
Obciążenie tylne / obciążenie osi: | 24 000 kg |
masa własna: | ok. 6,067 kg |
Ładunek: | ok. 29 570 kg |
BUDOWA
rozmiar mostu: | ok. 10 600 x 2450 mm |
wysokość ściany bocznej: | |
Wysokość mocowania wahadła: | |
przegroda: | |
panel tylny: | |
ryglowanie: | |
Wysokość platformy (bez obciążenia): | |
grubość dna: |
HYDRAULIKA
udźwig: | |
cylinder podnoszący: | |
Kąt pochylenia ok.: | ok. 48° |
PODWOZIE
Prędkość maksymalna: | |
szerokość toru: | |
Hamulec: | |
Felgi: | |
Opony: | |
Lakier podwozia: | |
Lakier strukturalny: |
- Podwozie RHKS (HEAVY-DUTY) (3-10) z CRANKED FRAME NECK, rozstaw osi 7110 mm, rozstaw osi 1410/1410 mm, środek sprężyny 1200 mm, pasuje do opon niskociśnieniowych 2-A-SZM i AGRAR
- Sztywny wałek wychylny z 2 łożyskami wychylnymi, które można smarować i gumowymi podkładkami do redukcji hałasu.
- Płytka siodła z wymiennym sworzniem królewskim 2″.
- Boczna ochrona przed kolizją, zdejmowana zgodnie z dyrektywami WE.
- Tylna osłona przeciwnajazdowa, składana zgodnie z wytycznymi WE z podporą SPRĘŻYNY NAPINAJĄCEJ.
- Podwozie podwozia Jost (moduł B0101-040304) ze stopą T.
- Podnoszenie obustronne dla 9-osi na 1. osi sterowane przez EBS ze zintegrowanym wspomaganiem trakcji (30%/30 km/h), przełączane elektrycznie z kabiny kierowcy.
– Przypisanie PIN: PIN 12 z 15-pinami. / PIN 6 (58R) z 7-pin. biały (bez montażu wyłącznika przyciskowego w samochodzie ciężarowym/SZM)
– wspomaganie trakcji dod. może być aktywowany przez 3-krotne naciśnięcie pedału hamulca.
– Funkcja podnoszenia od: 10 km/h
- połączenia hamulca/światła z przodu ramy podwozia; Układ widziany z FR PRAWY: EBS / 7-pol. biały / hamulec czerwony / hamulec żółty / 7-pin. czarny / 15-pinowy
- Złącze hamulca przedniego nie może być zamienione z czerwoną i żółtą głowicą sprzęgu.
- Bez podłączania węży/kabli do ciągnika.
- Układ hamulcowy EBS WABCO z RSS (Wsparcie stabilności toczenia).
- EBS 2S/2M.
- Sprężynowy hamulec postojowy działający na 2 osie.
- KONWENCJONALNE zawieszenie pneumatyczne z mech. Zawór zawieszenia pneumatycznego, SZYBKIE ODPOWIETRZENIE i ręczny obrotowy zawór suwakowy podnoszenia/opuszczania z funkcją RTR od 10 km/h (Reset to Ride).
- Automatyczne urządzenie do opuszczania resorów pneumatycznych podczas przechylania, można wyłączyć na podwoziu.
W przypadku AgriMAXX z osią kierowaną pojazd jest zawsze zmuszony do opuszczenia (nie można go wyłączyć)
- stalowy zbiornik powietrza.
- System oświetleniowy HELLA 24 V zgodny z dyrektywami WE.
- Przyłącze elektryczne z przodu 15-pinowe i 2 x 7-pinowe.
- Bez podłączenia kabla spiralnego do ciągnika.
- Światło pozycyjne LED HELLA z przodu na dole (5015486).
- Boczne światła obrysowe LED firmy HELLA (5015488).
- Gumowe lampy obrysowe LED HELLA tylne tylne (5019489/90).
- Modułowe światła tylne LED HELLA PART „Easy Conn II” (5019493/94) ze światłem hamowania/postojowym LED.
- Oświetlenie tylnej tablicy rejestracyjnej LED firmy HELLA (5019491).
- Plastikowy klin z uchwytem.
- Skrzynka narzędziowa z PVC ok. 800 x 500 x 500 mm (szer. x wys. x gł.), zamykana.
– Montaż przed zespołem osi w FR LEWY.
- Ucho holownicze z tyłu ramy kończy się po prawej stronie FR.
- Uchwyt na łopatę/miotłę/grabie itp., składający się z 2 składanych uchwytów z zamkami.
– Montaż na podłużnicy bocznej podwozia w LEWYM PRZ.
- Przedni siłownik wysokiego/niskiego ciśnienia HYVA, skok ok. 7830 mm (ok. 120 l zapotrzebowania na olej), ciśnienie robocze 170 do maks. 250 bar, najmniejszy stopień chromowany na twardo, łożysko 4-punktowe.
– Kąt pochylenia wtedy ok. 48°
- Przewód przyłącza hydraulicznego zamontowany na stałe na przyczepie/naczepie.
- Przyłącze ciśnieniowe: Luźne złącze śrubowe HDK BG6.
- Duży aluminiowy korpus 10600/2200 mm.
Objętość to ok. 57,2 m?
- Aluminiowe pasy dolne z nachyleniem podłogi 45° od ściany bocznej do podłogi.
- Podłoga z przodu 2/3 od 5 mm, tył 1/3 z blachy aluminiowej 6 mm
- Przegroda aluminiowa nachylona pod kątem 18° ze stabilnym pasem górnym i wspornikami montażowymi przedniego siłownika podnoszącego.
- Ścianki koryta wykonane z aluminiowych profili zamkniętych o grubości 40/3/2 mm z aluminiowymi profilami pasa górnego wystającymi do wewnątrz.
- Zewnętrzna klapa wahadłowa z aluminium ALU nachylona pod kątem 5° z otaczającą uszczelką gumową.
- Łożysko wahadłowe DOUBLE JOINT na zewnętrznej tylnej klapie wahadłowej.
- Automatyczne 4-hakowe ryglowanie tylnej ściany ze sprężyną powrotną i dodatkowym. ręczne zabezpieczenie śrubą sprężynową.
- Drążek ręczny na tylnej klapie wahadła.
- Dodatkowe ręczne zatrzaski na zewnętrznej tylnej klapie.
- Zjeżdżalnia zbożowa z tyłu w ścianie tylnej (400 x 300 mm) z dźwignią ręczną i skrzynką przykrywającą.
- Pałąk ze stalowej rury okrągłej (Ø = ok. 50 mm) TELESKOPOWY z ZAPIĘCIEM NAPRĘŻAJĄCYM i nakładkami na pasie górnym.
– Ostatni łuk poprzeczny tuż przed tylną klapą lub tylnymi drzwiami.
- Podwozie pomalowane 3-warstwowo wraz z dodatkowym podkładem z pyłu cynkowego.
- Podwozie 1 kolor w kolorze szarym Reisch
– Podobny do RAL 7021 czarno-szary!!!
- Ochrona przed kolizją boczną w kolorze podwozia.
- Przez 1 kolor w RAL ______ do wyboru.
- Podłoga koryta z naturalnego aluminium
- Znaki ostrzegawcze dla kuszy na lewej i prawej burcie.
- Boczne paski samoprzylepne do znakowania konturu zgodnie z ECE 104 w kolorze BIAŁYM.
- Taśmy samoprzylepne do znakowania konturu zgodne z ECE 104 z tyłu w kolorze CZERWONYM.
- Akceptacja TÜV/DEKRA po ? 21 w tym niemiecki raport o uzyskaniu pozwolenia na eksploatację.
- Kurtka kierowcy REISCH.
- Oś 420 x 180, Teknoax, rozstaw 2000 mm, kwadrat 150, 10 x M22, MA468 w środku, marka ADR (5021452)
W przypadku opon o szerokości opony > 385 mm wymagane jest przesunięcie ET-100!
80 km/h możliwe!
- Układ zawieszenia pneumatycznego LW-HD odpowiedni dla 9 ton
VDL Weweler: HD.A.EN.7.36R.455.50
wysokość jazdy RH: 455
kwadrat przyłącza osi 150 - Plastikowe błotniki ćwierćskorupowe
Zamontowany na 1. i 3. osi!
- Przykręcany błotnik mocowany do skrzyni ładunkowej
Poszukujesz idealnego rozwiazania dla firmy?
Najlepszy doradca w zasięgu ręki
Umów się na spotkanie lub po prostu zadzwoń i zapytaj o szczegóły