POJAZDY Z RUCHOMĄ PODŁOGĄ

Informacje ogólne

Naczepy z technologią ruchomej podłogi są używane tam, gdzie często trzeba przewozić duże ładunki. Pojazdy firmy REISCH wyróżniają się wysoką jakością wykonania oraz solidną konstrukcją wszystkich podzespołów. Dzięki indywidualnemu wyposażeniu klient może dostosować pojazdy z ruchomą podłogą do wymagań swoich zadań transportowych.

Pojazdy są przystosowane do różnych produktów, czy to drobnicy, towarów masowych, czy palet. Nadają się również do transportu rolek papieru. Towary te, zwykle trudne do zabezpieczenia, mogą być transportowane w pojazdach Reisch dzięki mocnemu dopasowaniu bez dodatkowych zabezpieczeń. Opcjonalne akcesoria, takie jak wózki widłowe, sprawiają, że procesy załadunku i rozładunku są jeszcze bardziej wydajne.

RSBS-3-13

Waga całkowita: 35 000 kg
masa własna: ok. 7 438 kg
rozmiar mostu: ok. 13 525 x 2470 mm
wysokość ściany bocznej: ok. 2650 mm
DANE PODSTAWOWE
Waga całkowita: 35 000 kg
Waga z przodu / obciążenia pionowego: 11 000 kg
Obciążenie tylne / obciążenie osi: 24 000 kg
masa własna: ok. 7438 kg
Ładunek: ok. 28 805 kg
BUDOWA
rozmiar mostu: ok. 13 525 x 2470 mm
wysokość ściany bocznej: ok. 2685 / 2742 / 2800 mm
Wysokość mocowania wahadła:
przegroda:
panel tylny:
ryglowanie:
Wysokość platformy (bez obciążenia):
grubość dna:
HYDRAULIKA
udźwig:
cylinder podnoszący:
Kąt pochylenia ok.:
PODWOZIE
Prędkość maksymalna:
szerokość toru:
Hamulec:
Felgi:
Opony:
Lakier podwozia:
Lakier strukturalny:
  • ASH rozładowany 1150 mm, GH ok. 4000 mm z oponami 385/65 R 22,5
  • Podwozie RSBS (3-13), rozstaw osi 7800 mm, rozstaw osi 1310/1310 mm (LK 01-19).
  • Blacha instrukcja/przesuwna przykręcana pod dolny pas grodzi.
  • Płytka siodła z wymiennym sworzniem królewskim 2″.
  • Boczna ochrona przed kolizją, składana zgodnie z dyrektywami WE.
  • Zabezpieczenie przeciwnajazdowe tylnego profilu zgodne z dyrektywami WE.
  • Podwozie podwozia Jost (OPT800S-2) ze stopą S i płytą podstawy.
  • 3 x SAF 9 do osi (ET 120 mm) do opon 22,5″ E, INTRADISC z dużymi hamulcami tarczowymi AIRVENT Ø=430 mm w wersji CD (OFFROAD).
  • Podnoszenie obustronne dla 9-osi na 1. osi sterowane przez EBS ze zintegrowanym wspomaganiem trakcji (30%/30 km/h), przełączane elektrycznie z kabiny kierowcy.

– Przypisanie PIN: PIN 12 z 15-pinami. / PIN 6 (58R) z 7-pin. biały (bez montażu wyłącznika przyciskowego w samochodzie ciężarowym/SZM)
– wspomaganie trakcji dod. może być aktywowany przez 3-krotne naciśnięcie pedału hamulca.
– Funkcja podnoszenia od: 10 km/h

  • Połączenia hamulca/światła na przegrodzie na wysokości ok. 1000 mm; Układ widziany z FR PRAWY: Hamulec czerwony / 7-pin. biały / EBS / 15-pin. / 7-stykowe czarny / hamulec żółty.
  • Złącza przedniego hamulca nie można zamieniać z czerwoną i żółtą głowicą sprzęgającą.
  • Bez podłączania węży/kabli do ciągnika.
  • Układ hamulcowy EBS WABCO z RSS (Wsparcie stabilności toczenia).

– Ze standardowym dostarczaniem danych o nacisku na oś przez modulator EBS na SZM do wyświetlania nacisku na oś w kabinie kierowcy (samochód ciężarowy/SZM musi być do tego przygotowany/zwolniony).

  • EBS 2S/2M.
  • Sprężynowy hamulec postojowy działający na 2 osie.
  • KONWENCJONALNE zawieszenie pneumatyczne z mech. Zawór zawieszenia pneumatycznego i ręczny obrotowy zawór suwakowy podnoszenia/opuszczania z funkcją RTR od 10 km/h (Reset to Ride).
  • stalowy zbiornik powietrza.
  • Przyłącze powietrza ze złączem warsztatowym z mosiądzu niklowanego, w tym nasadka ochronna na zewnątrz panelu sterowania w PRZ. LEWO.

– bez spiralnego węża powietrznego i pistoletu pneumatycznego (w razie potrzeby patrz nr art. LG02440)

  • System oświetleniowy HELLA 24 V zgodny z dyrektywami WE.
  • Przyłącze elektryczne z przodu 15-pinowe i 2 x 7-pinowe.
  • Bez podłączenia kabla spiralnego do ciągnika.
  • Światło pozycyjne LED z przodu poniżej (5015487).
  • Boczne światła obrysowe LED firmy HELLA (5015488).

– Odległość światła obrysowego bocznego DOKŁADNIE zgodnie z PRZEPISAMI WE! ! (dla pojazdu eksportowego)

  • Gumowe lampy obrysowe LED HELLA tylne tylne (5019489/90).
  • Modułowe światła tylne HELLA PARTIAL LED „Easy Conn II” (5019493/94) ze światłem hamowania/postojowym LED.
  • Oświetlenie tylnej tablicy rejestracyjnej LED firmy HELLA (5019491).
  • Opony 385/65 R 22,5 TL 160 K do wyboru (profil regionalny).

– Obecnie według naszego wyboru: Continental Hybrid HT3 M+S (profil regionalny).

  • Felgi stalowe 11,75×22,5 10-otworowe przesunięcie 120 mm.
  • Plastikowy błotnik na pojedyncze koła.
  • Fartuchy przeciwrozbryzgowe zgodne z ECE.
  • Plastikowy klin z uchwytem.
  • Skrzynka narzędziowa z PVC ok. 600 x 400 x 500 mm (szer. x wys. x gł.), zamykana.

– Zamontowany za zespołem osi w LEWYM FR.

  • Składany pokrowiec ochronny na tylne światła wykonany z 3 mm blachy STALOWEJ.
  • Drabina wysuwana z tyłu po prawej stronie.
  • Nitowana listwa plandeki nad otworem wysuwanej drabiny.
  • Drabina aluminiowa o długości ok. 2950 mm (10 szczebli) ze wspornikiem zamykanym.

– Wspornik na podłużnicy bocznej podwozia po prawej stronie FR.

  • Uchwyt na łopatę/miotłę/grabie itp., składający się z 2 składanych uchwytów z zamkami.

– Zamontowany z przodu podłużnicy podwozia w LEWYM PRZ.

  • Lokalizacja portu hydraulicznego PRZÓD W PRZ LEWO pod podłogą.
  • Przyłącze ciśnieniowe: złączka śrubowa stała połówka HDK BG4.
  • Przyłącze powrotne: złączka śrubowa stała połówka HDK BG6
  • BEZ hydraulicznych węży łączących z ciężarówką.
  • Hydrauliczna podłoga ruchoma „CARGO-FLOOR” typ CF 500 SL-Compact do 21 profili podłogowych z ZEWNĘTRZNYM BLOKEM ZAWOROWYM i ELEKTRYCZNYM przełączaniem kierunku podłogi (praca E). Wymagane ciśnienie robocze 250 bar. Maksymalny przepływ oleju 80-110 l/min.

– Zasilanie podłogi przesuwnej za pomocą światła postojowego.

  • Skrzynka sterownicza z ruchomą podłogą z blokadą (5017096), wyłącznikiem awaryjnym (5015780), wyłącznikiem stacjonarnym – chwilowy załadunek i rozładunek (2303038).

– Zamontowany za zespołem osi w LEWYM FR.

  • Pilot kablowy 6 m długi czas obsługi jednostki z przesuwną podłogą – dotykowy załadunek / zatrzaskowy rozładunek (2303040).
  • Profile podłogowe przesuwne o grubości 6 mm z powierzchnią SMOOTH (13 200 mm).
  • Profile podłogowe spawane za pomocą ALU END CAPS.
  • Profil końcowy podłogi z profilem wypełniającym
  • Stała ściana przednia z aluminiowych profili zamkniętych o grubości 400/30/3/2 mm ze wzmocnionym kołnierzem górnym i płytą chroniącą przed zanieczyszczeniami od wewnątrz. Profil narożny ściany przedniej przyspawany do ściany przedniej i bocznej na całej wysokości.
  • Stała platforma stojąca na przedniej ścianie z drabinami po lewej i prawej stronie z przodu i deflektorem węża.
  • Aluminiowa klapa podłogowa po wewnętrznej stronie grodzi.
  • Ruchoma ściana wykonana z aluminiowych profili drążonych z blokadą z przodu, w tym plandeka holownicza wykonana ze WZMOCNIONEGO MATERIAŁU TAŚMY PRZENOŚNIKOWEJ i boczne zgarniacze SZCZOTKOWE.

– Odległość od podłoża z przodu ok. 100 mm, plandeka holownicza o długości ok. 1600 mm.

  • Automatyczne urządzenie do czyszczenia szyn do ruchomej ściany.
  • Ściany boczne stałe wykonane z aluminiowych profili zamkniętych o grubości 400/30/3/2 mm ze specjalnym pasem górnym i zintegrowaną szyną jezdną do ściany ruchomej. Profil pasa dolnego przyspawany w sposób ciągły do ​​ściany bocznej na całej długości pojazdu.
  • Naprawiono tylny portal ALU z tylnymi słupkami ALU i tylnym łukiem poprzecznym ALU-KEIL, obrotowy z dachem ochronnym z tyłu i blokadą naciągu w FR LEWY.
  • Tylne drzwi gładkie o grubości 30 mm (wersja B) z 4 wewnętrznymi zamkami zasuwnicowymi, wzmocnionymi profilami krawędziowymi, podwójną uszczelką gumową i indywidualnie wymienianymi zawiasami dwuprzegubowymi.
  • Dodatkowy pneumatyczny zatrzask tylnej klapy z STAŁYM hakiem.
  • Wysuwane rozpórki do drzwi tylnych.
  • Pałąk ze stalowej rury okrągłej (Ø = ok. 50 mm) ze wspornikami na górnym cięciwie.

– Odległości od zewnętrznej krawędzi ściany przedniej do środka łuku kuszy z 3 sztukami: ok. 3400 / 3400 / 3400 mm

  • Kusza ze stalowej rury okrągłej (Ø = ok. 50 mm) TELESKOPOWA z TENSION LOCK – odległość od zewnętrznej krawędzi tylnej kuszy ok. 420 mm.
  • Plandeka zwijana z PVC o wysokiej jakości ok. 900 g/m2 z 3 składanymi ogranicznikami plandeki.
  • Wzmocniona listwa zwijana ALU zamiast okrągłej rury z prętem centralnym i korbą.
  • Mocowanie plandeki/plandeka rolkowa mocująca we FR PRAWO.
  • Mocowanie plandeki z przodu z potrójną gumową drabiną.
  • Boczne mocowanie plandeki za pomocą sześciokątnych zapadek napinających, pasów napinających i przekładek.
  • Klucz grzechotkowy do sześciokątnych grzechotek napinających.
  • Mocowanie plandeki z tyłu w górnej części tylnej kuszy z ekspanderem gumowym wkomponowanym w plandekę.
  • Kolor plandeki sio-line nr. _____ (podobny do RAL _____) do wyboru.
  • Paski w kolorze srebrnym, czarnym, białym, żółtym, czerwonym, pomarańczowym lub niebieskim (proszę wybrać).
  • Pręt hakowy do plandeki o długości ok. 3000 mm.
  • Podwozie pomalowane 3-warstwowo wraz z dodatkowym podkładem z pyłu cynkowego.
  • Podwozie 1 kolor w kolorze szarym Reisch
  • Ochrona przed kolizją boczną w kolorze nadwozia.
  • Boki i tył bagażnika w kolorze nadwozia.
  • odwracać Osłona przeciwnajazdowa Powlekana ACC i malowana na kolor RAL 9010 czysta biel.
  • Podwozie pomalowane na kolor podwozia.

Jako dodatkowa ochrona przed korozją (odpryski kamieni z tylnej osi ciągnika)

  • Osie 1-kolorowe w kolorze czarnym (powłoka KTL).
  • Felgi stalowe w kolorze srebrnym lub felgi aluminiowe niepomalowane.
  • Struktura 1-kolor w RAL _____ do wyboru (bez lakieru metalicznego/wielowarstwowego).
  • Folie samoprzylepne do półznakowania (2 sztuki ? 195 x 565 mm) do przyczep/przyczep siodłowych zgodnie z ECE 70.
  • Znaki ostrzegawcze dla kuszy na lewej i prawej burcie.
  • Boczne paski samoprzylepne do znakowania konturu zgodnie z ECE 104 w kolorze BIAŁYM.
  • Taśmy samoprzylepne do znakowania konturu zgodne z ECE 104 z tyłu w kolorze CZERWONYM.
  • Dokument zatwierdzenia COC.
  • Kurtka kierowcy REISCH.

RSBS-3-12

Całkowita masa:

35.000 kg

Obciążenie siodła (przód):

11.000 kg

Nacisk na oś (tylną):

24.000 kg

Ciężar własny zgodnie z DIN 70020:

ok. 7.223kg (+- 2%)

Ładowność zgodnie z DIN 70020:

ok. 27.777 kg

Wielkość mostu:

ok. 12.000 x 2,470 mm

Wysokość całkowita:

ok. 3.910 mm

Wysokość ściany bocznej (przód):

ok. 2.600 mm

Wysokość ściany bocznej (tył):

ok. 2.700 mm

Objętość:

ok. 78,5 m3

Wysokość przyłącza:

ok. 1.150 mm

RSBS-3-10

Całkowita masa:

35.000 kg

Obciążenie siodła (przód):

11.000 kg

Nacisk na oś (tylną):

24.000 kg

Ciężar własny zgodnie z DIN 70020:

ok. 6.772 kg (+- 2%)

Ładowność zgodnie z DIN 70020:

ok. 28.228 kg

Wielkość mostu:

ok. 10.600 x 2,470 mm

Wysokość całkowita:

ok. 3.915 mm

Wysokość ściany bocznej (przód):

ok. 2.600 mm

Wysokość ściany bocznej (tył):

ok. 2.700 mm

Objętość:

ok. 69,4 m3

Wysokość przyłącza:

ok. 1.150 mm

RSBS-3-09

Całkowita masa:

35.000 kg

Obciążenie siodła (przód):

11.000 kg

Nacisk na oś (tylną):

24.000 kg

Ciężar własny zgodnie z DIN 70020:

ok. 6.543 kg (+- 2%)

Ładowność zgodnie z DIN 70020:

ok. 28.457 kg

Wielkość mostu:

ok. 9.500 x 2,470 mm

Wysokość całkowita:

ok. 3.900 mm

Wysokość ściany bocznej (przód):

ok. 2.600 mm

Wysokość ściany bocznej (tył):

ok. 2.600 mm

Objętość:

ok. 61,0 m3

Wysokość przyłącza:

ok. 1.150 mm

Poszukujesz idealnego rozwiazania dla firmy?

Najlepszy doradca w zasięgu ręki

Umów się na spotkanie lub po prostu zadzwoń i zapytaj o szczegóły