Informacje ogólne
Naczepy z technologią ruchomej podłogi są używane tam, gdzie często trzeba przewozić duże ładunki. Pojazdy firmy REISCH wyróżniają się wysoką jakością wykonania oraz solidną konstrukcją wszystkich podzespołów. Dzięki indywidualnemu wyposażeniu klient może dostosować pojazdy z ruchomą podłogą do wymagań swoich zadań transportowych.
Pojazdy są przystosowane do różnych produktów, czy to drobnicy, towarów masowych, czy palet. Nadają się również do transportu rolek papieru. Towary te, zwykle trudne do zabezpieczenia, mogą być transportowane w pojazdach Reisch dzięki mocnemu dopasowaniu bez dodatkowych zabezpieczeń. Opcjonalne akcesoria, takie jak wózki widłowe, sprawiają, że procesy załadunku i rozładunku są jeszcze bardziej wydajne.
RSBS-3-13
Waga całkowita: | 35 000 kg |
masa własna: | ok. 7 300 kg |
rozmiar mostu: | ok. 13 525 x 2 470 mm |
wysokość ściany bocznej: | ok. 2680 mm |
Objętość: | ok. 91.3 m3 |
Sworzeń królewski 2″ |
Zabezpieczenie przed zderzeniem bocznym, składane, zgodnie z dyrektywami WE |
Anodowany zderzak tylny zgodny z wytycznymi WE |
Nogi zrzutowe stalowe |
3-osiowe SAF 9-tonowe (ET 120 mm) dla opon 22,5″ E, INTRADISC z pneumatycznymi hamulcami tarczowymi , Ø=430 mm w wersji CD (OFFROAD) |
2-stronne podnoszenie pierwszej osisterowane przez EBS ze zintegrowanym wspomaganiem ruszania (30 %/30 km/h), przełączane elektrycznie z kabiny kierowcy. – System może być dodatkowo aktywowany przez 3 x naciśnięcie pedału hamulca |
Gniazda elektryczne i hamulcowe na ścianie czołowej na wysokości ok. 1.000 mm; hamulec czerwony, 7 pin biały i czarny + 15 pin EBS, hamulec żółty |
Połączenie hamulcowe z przodu nie jest zamienne z czerwoną i żółtą głowicą sprzęgającą |
Bez przewodów do ciągnika |
Zawór podnoszenia i opuszczania z automatycznym powrotem do wysokości jazdy od 10 km/h (reset do ride) |
Stalowy zbiornik powietrza |
Przyłącze powietrzne z niklowaną złączką wraz z zabezpieczeniem ochronnym. – bez spiralnego węża pneumatycznego i pistoletu pneumatycznego |
Panel sterowania powietrzem |
System hamulcowy EBS KNORR z RSP (Roll Stability Program) |
Sprężynowy hamulec postojowy działający na 2 osie. |
Przednie przyłącze elektryczne 15-pinowe i 2 x 7-pinowe |
Bez przewodu łączącego z ciągnikiem |
System oświetlenia HELLA 24V zgodnie z dyrektywami WE |
Światła tylne HELLA LED z diodowym światłem stopu |
Światła pozycyjne HELLA LED |
Oświetlenie do znakowania bocznego HELLA LED. Boczny rozstaw świateł zgodny z rozporządzeniem WE |
Oświetlenie tablicy rejestracyjenj HELLA LED |
Światła obrysowe z tyłu na gumowych wspornikach |
ogumienie 385/65 R 22,5 TL 160 K |
felgi stalowe 11,75×22,5 10-otworowych ET 120 mm |
Plastikowy błotnik na koło |
Chlapacze ze wzmocnionej gumy za trzecią osią/antispray zgodnie z ECE |
Kliny pod koła z uchwytem |
Składana osłona ochronna na światła tylne, wykonana z 5 mm |
Wysuwana drabinka wejściowa |
Osłona wnęki drabiny wejściowej z logiem REISCH |
Uchwyt na łopatę |
Aluminiowa drabina o wysokośći 2.950mm |
Skrzynka narzędziowa o wymiarach 1.000 x 500 x 500m |
Przyłącze hydrauliczne umiejscownione z lewej strony pod podłogą |
Bez hydraulicznych węży przyłączeniowych do ciężarówki. |
Zasilające złącze śrubowe stałe pół HDK BG4 |
Złącze połączenia powrotnego złącze śrubowe, stałe pół HDK BG6 |
Podłoga „CARGO-FLOOR” typ CF 500 SL-Compact, 21 profili (Wymagane ciśnienie robocze 250 barów max. Natężenie przeływu oleju 80-110 litrów/minute) |
Panel sterowania z wyłącznikiem awaryjnym i przełącznikiem – załadunek i rozładunek zamontowana za trzecią osią po lewej stronie |
Pilot zdalnego sterowania ruchomą podłogą |
Profile podłogowe spawane z końcówkami aluminiowymi |
Profil końcowy podłogi z profilem wypełniającym |
Profile podłogowe o grubości 6mm (13.200mm) |
Ściana przednia wykonana z profili aluminiowych o grubości 400/30/3/2 mm ze wzmocnionym górnym profilem i wewnętrzną płytą chroniącą przed zabrudzeniami |
Ściany boczne z profili aluminiowych o grubości 400/30/3/2 mm z górnym profilem i zintegrowaną szyną jezdną ściany przesuwnej. Profil dolny połączony z boczną ścianą spawem ciągłym na całej długości pojazdu |
Ściana przesuwna wykonana z profili aluminiowych z blokadą oraz plandeką wykonaną ze wzmocnionego materiału ułatwiająca rozładunek towaru. Dodatkowo wyposażona w profile czyszczące. (wysokość od podłogi ok. 100 mm, długość plandeki 1600 mm.) |
Plastikowe profile czyszczące prowadnice |
Aluminiowa płyta podłogowa przy ścianie przedniej |
Podest roboczy na ścianie przedniej z drabinkami z lewej i prawej strony |
Portal tylny wraz z słupkami wykonane z aluminium |
Tylne słupki wzmocnione do wysokości 1000mm |
Gładkie drzwi tylne o grubości 30 mm z 2 zewnętrznymi zawiasami, z podwójnymi uszczelkami gumowymi oraz podwójnym zawiasem |
Dodatkowa pneumatyczna blokada klapy tylnej z nieruchomym hakiem |
3 Poprzeczne belki wzmacniające o średnicy 50mm |
Poprzeczna belka napinająca wykonana z rury stalowej (Ø = ok. 50 mm) z blokadą naciągu – w odległości ok. 420 mm od końca naczepy |
Plandeka zwijana z materiału o wysokiej jakości ok. 900 gr/m² z trzema pasami naciągającymi |
Wzmocniony profil aluminiowy z korbą do zwijania plandeki |
Uchwyty zabezpieczające zwiniętą plandekę |
Naciągi plandekowe na ścianie przedniej |
Boczne mocowanie plandeki za pomocą ręcznych napinaczy, pasów napinających i rozpórek. |
Tyczka do plandeki o długości ok. 3.000 mm |
Naciągi plandekowe tylne |
Plandeka w kolorze sio line 7500(podobnym do RAL9006 białe aluminium) |
Pasy napinające w kolorze srebrnym |
Rura aluminiowa 50x4mm dodatkowo wspierająca plandekę |
Podwozie z 3-warstwowa powłoka lakiernicza |
Podwozie w kolorze Reischgrau |
Zabezpieczenie przed najechaniem na przeszkodę aluminiowe, anodowane |
Nadwozie w kolorze RAL 9006 |
Podwozie malowane w kolorze Reischgrau |
Osie w kolorze czarnym (KTL-Besch.) |
Obręcze stalowe malowane na srebrno (przez producenta) |
Znaki ostrzegawcze po obu stronach |
Oznaczanie konturów w kolorze białym po obu stronach zgodnie z ECE 104. |
Oznaczania konturów z tyłu w kolorze czerwonym zgodnie z ECE 104. |
Naklejka reklamowa Reisch na podwoziu |
Naklejka reklamowa Reisch na nadwoziu |
RSBS-3-12
Waga całkowita: | 35 000 kg |
masa własna: | ok. 7 111 kg |
rozmiar mostu: | ok. 12 000 x 2 470 mm |
wysokość ściany bocznej: | ok. 2 680 mm |
Objętość: | ok. 78.5 m3 |
Sworzeń królewski 2″ |
Zabezpieczenie przed zderzeniem bocznym, składane, zgodnie z dyrektywami WE |
Anodowany zderzak tylny zgodny z wytycznymi WE |
Nogi zrzutowe stalowe |
3-osiowe SAF 9-tonowe (ET 120 mm) dla opon 22,5″ E, INTRADISC z pneumatycznymi hamulcami tarczowymi , Ø=430 mm w wersji CD (OFFROAD) |
2-stronne podnoszenie pierwszej osisterowane przez EBS ze zintegrowanym wspomaganiem ruszania (30 %/30 km/h), przełączane elektrycznie z kabiny kierowcy. – System może być dodatkowo aktywowany przez 3 x naciśnięcie pedału hamulca |
Gniazda elektryczne i hamulcowe na ścianie czołowej na wysokości ok. 1.000 mm; hamulec czerwony, 7 pin biały i czarny + 15 pin EBS, hamulec żółty |
Połączenie hamulcowe z przodu nie jest zamienne z czerwoną i żółtą głowicą sprzęgającą |
Bez przewodów do ciągnika |
Zawór podnoszenia i opuszczania z automatycznym powrotem do wysokości jazdy od 10 km/h (reset do ride) |
Stalowy zbiornik powietrza |
Przyłącze powietrzne z niklowaną złączką wraz z zabezpieczeniem ochronnym. – bez spiralnego węża pneumatycznego i pistoletu pneumatycznego |
Panel sterowania powietrzem |
System hamulcowy EBS KNORR z RSP (Roll Stability Program) |
Sprężynowy hamulec postojowy działający na 2 osie. |
Przednie przyłącze elektryczne 15-pinowe i 2 x 7-pinowe |
Bez przewodu łączącego z ciągnikiem |
System oświetlenia HELLA 24V zgodnie z dyrektywami WE |
Światła tylne HELLA LED z diodowym światłem stopu |
Światła pozycyjne HELLA LED |
Oświetlenie do znakowania bocznego HELLA LED. Boczny rozstaw świateł zgodny z rozporządzeniem WE |
Oświetlenie tablicy rejestracyjenj HELLA LED |
Światła obrysowe z tyłu na gumowych wspornikach |
ogumienie 385/65 R 22,5 TL 160 K |
felgi stalowe 11,75×22,5 10-otworowych ET 120 mm |
Plastikowy błotnik na koło |
Chlapacze ze wzmocnionej gumy za trzecią osią/antispray zgodnie z ECE |
Kliny pod koła z uchwytem |
Składana osłona ochronna na światła tylne, wykonana z 5 mm |
Wysuwana drabinka wejściowa |
Osłona wnęki drabiny wejściowej z logiem REISCH |
Uchwyt na łopatę |
Aluminiowa drabina o wysokośći 2.950mm |
Skrzynka narzędziowa o wymiarach 1.000 x 500 x 500m |
Przyłącze hydrauliczne umiejscownione z lewej strony pod podłogą |
Bez hydraulicznych węży przyłączeniowych do ciężarówki. |
Zasilające złącze śrubowe stałe pół HDK BG4 |
Złącze połączenia powrotnego złącze śrubowe, stałe pół HDK BG6 |
Podłoga „CARGO-FLOOR” typ CF 500 SL-Compact, 21 profili (Wymagane ciśnienie robocze 250 barów max. Natężenie przeływu oleju 80-110 litrów/minute) |
Panel sterowania z wyłącznikiem awaryjnym i przełącznikiem – załadunek i rozładunek zamontowana za trzecią osią po lewej stronie |
Pilot zdalnego sterowania ruchomą podłogą |
Profile podłogowe spawane z końcówkami aluminiowymi |
Profil końcowy podłogi z profilem wypełniającym |
Profile podłogowe o grubości 6mm (11.670mm) |
Ściana przednia wykonana z profili aluminiowych o grubości 400/30/3/2 mm ze wzmocnionym górnym profilem i wewnętrzną płytą chroniącą przed zabrudzeniami |
Ściany boczne z profili aluminiowych o grubości 400/30/3/2 mm z górnym profilem i zintegrowaną szyną jezdną ściany przesuwnej. Profil dolny połączony z boczną ścianą spawem ciągłym na całej długości pojazdu |
Ściana przesuwna wykonana z profili aluminiowych z blokadą oraz plandeką wykonaną ze wzmocnionego materiału ułatwiająca rozładunek towaru. Dodatkowo wyposażona w profile czyszczące. (wysokość od podłogi ok. 100 mm, długość plandeki 1600 mm.) |
Plastikowe profile czyszczące prowadnice |
Aluminiowa płyta podłogowa przy ścianie przedniej |
Podest roboczy na ścianie przedniej z drabinkami z lewej i prawej strony |
Portal tylny wraz z słupkami wykonane z aluminium |
Tylne słupki wzmocnione do wysokości 1000mm |
Gładkie drzwi tylne o grubości 30 mm z 2 zewnętrznymi zawiasami, z podwójnymi uszczelkami gumowymi oraz podwójnym zawiasem |
Dodatkowa pneumatyczna blokada klapy tylnej z nieruchomym hakiem |
3 Poprzeczne belki wzmacniające o średnicy 50mm |
Poprzeczna belka napinająca wykonana z rury stalowej (Ø = ok. 50 mm) z blokadą naciągu – w odległości ok. 420 mm od końca naczepy |
Plandeka zwijana z materiału o wysokiej jakości ok. 900 gr/m² z trzema pasami naciągającymi |
Wzmocniony profil aluminiowy z korbą do zwijania plandeki |
Uchwyty zabezpieczające zwiniętą plandekę |
Naciągi plandekowe na ścianie przedniej |
Boczne mocowanie plandeki za pomocą ręcznych napinaczy, pasów napinających i rozpórek. |
Tyczka do plandeki o długości ok. 3.000 mm |
Naciągi plandekowe tylne |
Plandeka w kolorze sio line 7500(podobnym do RAL9006 białe aluminium) |
Pasy napinające w kolorze srebrnym |
Rura aluminiowa 50x4mm dodatkowo wspierająca plandekę |
Podwozie z 3-warstwowa powłoka lakiernicza |
Podwozie w kolorze Reischgrau |
Zabezpieczenie przed najechaniem na przeszkodę aluminiowe, anodowane |
Nadwozie w kolorze RAL 9006 |
Podwozie malowane w kolorze Reischgrau |
Osie w kolorze czarnym (KTL-Besch.) |
Obręcze stalowe malowane na srebrno (przez producenta) |
Znaki ostrzegawcze po obu stronach |
Oznaczanie konturów w kolorze białym po obu stronach zgodnie z ECE 104. |
Oznaczania konturów z tyłu w kolorze czerwonym zgodnie z ECE 104. |
Naklejka reklamowa Reisch na podwoziu |
Naklejka reklamowa Reisch na nadwoziu |
RSBS-3-10
Waga całkowita: | 35 000 kg |
masa własna: | ok. 6 719 kg |
rozmiar mostu: | ok. 10 600 x 2 470 mm |
wysokość ściany bocznej: | ok. 2 680 mm |
Objętość: | ok. 69.4 m3 |
Sworzeń królewski 2″ |
Zabezpieczenie przed zderzeniem bocznym, składane, zgodnie z dyrektywami WE |
Anodowany zderzak tylny zgodny z wytycznymi WE |
Nogi zrzutowe stalowe |
3-osiowe SAF 9-tonowe (ET 120 mm) dla opon 22,5″ E, INTRADISC z pneumatycznymi hamulcami tarczowymi , Ø=430 mm w wersji CD (OFFROAD) |
2-stronne podnoszenie pierwszej osisterowane przez EBS ze zintegrowanym wspomaganiem ruszania (30 %/30 km/h), przełączane elektrycznie z kabiny kierowcy. – System może być dodatkowo aktywowany przez 3 x naciśnięcie pedału hamulca |
Gniazda elektryczne i hamulcowe na ścianie czołowej na wysokości ok. 1.000 mm; hamulec czerwony, 7 pin biały i czarny + 15 pin EBS, hamulec żółty |
Połączenie hamulcowe z przodu nie jest zamienne z czerwoną i żółtą głowicą sprzęgającą |
Bez przewodów do ciągnika |
Zawór podnoszenia i opuszczania z automatycznym powrotem do wysokości jazdy od 10 km/h (reset do ride) |
Stalowy zbiornik powietrza |
Przyłącze powietrzne z niklowaną złączką wraz z zabezpieczeniem ochronnym. – bez spiralnego węża pneumatycznego i pistoletu pneumatycznego |
Panel sterowania powietrzem |
System hamulcowy EBS KNORR z RSP (Roll Stability Program) |
Sprężynowy hamulec postojowy działający na 2 osie. |
Przednie przyłącze elektryczne 15-pinowe i 2 x 7-pinowe |
Bez przewodu łączącego z ciągnikiem |
System oświetlenia HELLA 24V zgodnie z dyrektywami WE |
Światła tylne HELLA LED z diodowym światłem stopu |
Światła pozycyjne HELLA LED |
Oświetlenie do znakowania bocznego HELLA LED. Boczny rozstaw świateł zgodny z rozporządzeniem WE |
Oświetlenie tablicy rejestracyjenj HELLA LED |
Światła obrysowe z tyłu na gumowych wspornikach |
ogumienie 385/65 R 22,5 TL 160 K |
felgi stalowe 11,75×22,5 10-otworowych ET 120 mm |
Plastikowy błotnik na koło |
Chlapacze ze wzmocnionej gumy za trzecią osią/antispray zgodnie z ECE |
Kliny pod koła z uchwytem |
Składana osłona ochronna na światła tylne, wykonana z 5 mm |
Wysuwana drabinka wejściowa |
Osłona wnęki drabiny wejściowej z logiem REISCH |
Uchwyt na łopatę |
Aluminiowa drabina o wysokośći 2.950mm |
Skrzynka narzędziowa o wymiarach 1.000 x 500 x 500m |
Przyłącze hydrauliczne umiejscownione z lewej strony pod podłogą |
Bez hydraulicznych węży przyłączeniowych do ciężarówki. |
Zasilające złącze śrubowe stałe pół HDK BG4 |
Złącze połączenia powrotnego złącze śrubowe, stałe pół HDK BG6 |
Podłoga „CARGO-FLOOR” typ CF 500 SL-Compact, 21 profili (Wymagane ciśnienie robocze 250 barów max. Natężenie przeływu oleju 80-110 litrów/minute) |
Panel sterowania z wyłącznikiem awaryjnym i przełącznikiem – załadunek i rozładunek zamontowana za trzecią osią po lewej stronie |
Pilot zdalnego sterowania ruchomą podłogą |
Profile podłogowe spawane z końcówkami aluminiowymi |
Profil końcowy podłogi z profilem wypełniającym |
Profile podłogowe o grubości 6mm (10.270mm) |
Ściana przednia wykonana z profili aluminiowych o grubości 400/30/3/2 mm ze wzmocnionym górnym profilem i wewnętrzną płytą chroniącą przed zabrudzeniami |
Ściany boczne z profili aluminiowych o grubości 400/30/3/2 mm z górnym profilem i zintegrowaną szyną jezdną ściany przesuwnej. Profil dolny połączony z boczną ścianą spawem ciągłym na całej długości pojazdu |
Ściana przesuwna wykonana z profili aluminiowych z blokadą oraz plandeką wykonaną ze wzmocnionego materiału ułatwiająca rozładunek towaru. Dodatkowo wyposażona w profile czyszczące. (wysokość od podłogi ok. 100 mm, długość plandeki 1600 mm.) |
Plastikowe profile czyszczące prowadnice |
Aluminiowa płyta podłogowa przy ścianie przedniej |
Podest roboczy na ścianie przedniej z drabinkami z lewej i prawej strony |
Portal tylny wraz z słupkami wykonane z aluminium |
Tylne słupki wzmocnione do wysokości 1000mm |
Gładkie drzwi tylne o grubości 30 mm z 2 zewnętrznymi zawiasami, z podwójnymi uszczelkami gumowymi oraz podwójnym zawiasem |
Dodatkowa pneumatyczna blokada klapy tylnej z nieruchomym hakiem |
3 Poprzeczne belki wzmacniające o średnicy 50mm |
Poprzeczna belka napinająca wykonana z rury stalowej (Ø = ok. 50 mm) z blokadą naciągu – w odległości ok. 420 mm od końca naczepy |
Plandeka zwijana z materiału o wysokiej jakości ok. 900 gr/m² z trzema pasami naciągającymi |
Wzmocniony profil aluminiowy z korbą do zwijania plandeki |
Uchwyty zabezpieczające zwiniętą plandekę |
Naciągi plandekowe na ścianie przedniej |
Boczne mocowanie plandeki za pomocą ręcznych napinaczy, pasów napinających i rozpórek. |
Tyczka do plandeki o długości ok. 3.000 mm |
Naciągi plandekowe tylne |
Plandeka w kolorze sio line 7500(podobnym do RAL9006 białe aluminium) |
Pasy napinające w kolorze srebrnym |
Rura aluminiowa 50x4mm dodatkowo wspierająca plandekę |
Podwozie z 3-warstwowa powłoka lakiernicza |
Podwozie w kolorze Reischgrau |
Zabezpieczenie przed najechaniem na przeszkodę aluminiowe, anodowane |
Nadwozie w kolorze RAL 9006 |
Podwozie malowane w kolorze Reischgrau |
Osie w kolorze czarnym (KTL-Besch.) |
Obręcze stalowe malowane na srebrno (przez producenta) |
Znaki ostrzegawcze po obu stronach |
Oznaczanie konturów w kolorze białym po obu stronach zgodnie z ECE 104. |
Oznaczania konturów z tyłu w kolorze czerwonym zgodnie z ECE 104. |
Naklejka reklamowa Reisch na podwoziu |
Naklejka reklamowa Reisch na nadwoziu |
RSBS-3-09
Waga całkowita: | 35 000 kg |
masa własna: | ok. 6 543 kg |
rozmiar mostu: | ok. 9 500 x 2 470 mm |
wysokość ściany bocznej: | ok. 2 600 mm |
Objętość: | ok. 61.0 m3 |
Sworzeń królewski 2″ |
Zabezpieczenie przed zderzeniem bocznym, składane, zgodnie z dyrektywami WE |
Anodowany zderzak tylny zgodny z wytycznymi WE |
Nogi zrzutowe stalowe |
3-osiowe SAF 9-tonowe (ET 120 mm) dla opon 22,5″ E, INTRADISC z pneumatycznymi hamulcami tarczowymi , Ø=430 mm w wersji CD (OFFROAD) |
2-stronne podnoszenie pierwszej osisterowane przez EBS ze zintegrowanym wspomaganiem ruszania (30 %/30 km/h), przełączane elektrycznie z kabiny kierowcy. – System może być dodatkowo aktywowany przez 3 x naciśnięcie pedału hamulca |
Gniazda elektryczne i hamulcowe na ścianie czołowej na wysokości ok. 1.000 mm; hamulec czerwony, 7 pin biały i czarny + 15 pin EBS, hamulec żółty |
Połączenie hamulcowe z przodu nie jest zamienne z czerwoną i żółtą głowicą sprzęgającą |
Bez przewodów do ciągnika |
Zawór podnoszenia i opuszczania z automatycznym powrotem do wysokości jazdy od 10 km/h (reset do ride) |
Stalowy zbiornik powietrza |
Przyłącze powietrzne z niklowaną złączką wraz z zabezpieczeniem ochronnym. – bez spiralnego węża pneumatycznego i pistoletu pneumatycznego |
Panel sterowania powietrzem |
System hamulcowy EBS KNORR z RSP (Roll Stability Program) |
Sprężynowy hamulec postojowy działający na 2 osie. |
Przednie przyłącze elektryczne 15-pinowe i 2 x 7-pinowe |
Bez przewodu łączącego z ciągnikiem |
System oświetlenia HELLA 24V zgodnie z dyrektywami WE |
Światła tylne HELLA LED z diodowym światłem stopu |
Światła pozycyjne HELLA LED |
Oświetlenie do znakowania bocznego HELLA LED. Boczny rozstaw świateł zgodny z rozporządzeniem WE |
Oświetlenie tablicy rejestracyjenj HELLA LED |
Światła obrysowe z tyłu na gumowych wspornikach |
ogumienie 385/65 R 22,5 TL 160 K |
felgi stalowe 11,75×22,5 10-otworowych ET 120 mm |
Plastikowy błotnik na koło |
Chlapacze ze wzmocnionej gumy za trzecią osią/antispray zgodnie z ECE |
Kliny pod koła z uchwytem |
Składana osłona ochronna na światła tylne, wykonana z 5 mm |
Wysuwana drabinka wejściowa |
Osłona wnęki drabiny wejściowej z logiem REISCH |
Uchwyt na łopatę |
Aluminiowa drabina o wysokośći 2.950mm |
Skrzynka narzędziowa o wymiarach 1.000 x 500 x 500m |
Przyłącze hydrauliczne umiejscownione z lewej strony pod podłogą |
Bez hydraulicznych węży przyłączeniowych do ciężarówki. |
Zasilające złącze śrubowe stałe pół HDK BG4 |
Złącze połączenia powrotnego złącze śrubowe, stałe pół HDK BG6 |
Podłoga „CARGO-FLOOR” typ CF 500 SL-Compact, 21 profili (Wymagane ciśnienie robocze 250 barów max. Natężenie przeływu oleju 80-110 litrów/minute) |
Panel sterowania z wyłącznikiem awaryjnym i przełącznikiem – załadunek i rozładunek zamontowana za trzecią osią po lewej stronie |
Pilot zdalnego sterowania ruchomą podłogą |
Profile podłogowe spawane z końcówkami aluminiowymi |
Profil końcowy podłogi z profilem wypełniającym |
Profile podłogowe o grubości 6mm (9.170mm) |
Ściana przednia wykonana z profili aluminiowych o grubości 400/30/3/2 mm ze wzmocnionym górnym profilem i wewnętrzną płytą chroniącą przed zabrudzeniami |
Ściany boczne z profili aluminiowych o grubości 400/30/3/2 mm z górnym profilem i zintegrowaną szyną jezdną ściany przesuwnej. Profil dolny połączony z boczną ścianą spawem ciągłym na całej długości pojazdu |
Ściana przesuwna wykonana z profili aluminiowych z blokadą oraz plandeką wykonaną ze wzmocnionego materiału ułatwiająca rozładunek towaru. Dodatkowo wyposażona w profile czyszczące. (wysokość od podłogi ok. 100 mm, długość plandeki 1600 mm.) |
Plastikowe profile czyszczące prowadnice |
Aluminiowa płyta podłogowa przy ścianie przedniej |
Podest roboczy na ścianie przedniej z drabinkami z lewej i prawej strony |
Portal tylny wraz z słupkami wykonane z aluminium |
Tylne słupki wzmocnione do wysokości 1000mm |
Gładkie drzwi tylne o grubości 30 mm z 2 zewnętrznymi zawiasami, z podwójnymi uszczelkami gumowymi oraz podwójnym zawiasem |
Dodatkowa pneumatyczna blokada klapy tylnej z nieruchomym hakiem |
3 Poprzeczne belki wzmacniające o średnicy 50mm |
Poprzeczna belka napinająca wykonana z rury stalowej (Ø = ok. 50 mm) z blokadą naciągu – w odległości ok. 420 mm od końca naczepy |
Plandeka zwijana z materiału o wysokiej jakości ok. 900 gr/m² z trzema pasami naciągającymi |
Wzmocniony profil aluminiowy z korbą do zwijania plandeki |
Uchwyty zabezpieczające zwiniętą plandekę |
Naciągi plandekowe na ścianie przedniej |
Boczne mocowanie plandeki za pomocą ręcznych napinaczy, pasów napinających i rozpórek. |
Tyczka do plandeki o długości ok. 3.000 mm |
Naciągi plandekowe tylne |
Plandeka w kolorze sio line 7500(podobnym do RAL9006 białe aluminium) |
Pasy napinające w kolorze srebrnym |
Rura aluminiowa 50x4mm dodatkowo wspierająca plandekę |
Podwozie z 3-warstwowa powłoka lakiernicza |
Podwozie w kolorze Reischgrau |
Zabezpieczenie przed najechaniem na przeszkodę aluminiowe, anodowane |
Nadwozie w kolorze RAL 9006 |
Podwozie malowane w kolorze Reischgrau |
Osie w kolorze czarnym (KTL-Besch.) |
Obręcze stalowe malowane na srebrno (przez producenta) |
Znaki ostrzegawcze po obu stronach |
Oznaczanie konturów w kolorze białym po obu stronach zgodnie z ECE 104. |
Oznaczania konturów z tyłu w kolorze czerwonym zgodnie z ECE 104. |
Naklejka reklamowa Reisch na podwoziu |
Naklejka reklamowa Reisch na nadwoziu |
Poszukujesz idealnego rozwiazania dla firmy?
Najlepszy doradca w zasięgu ręki
Umów się na spotkanie lub po prostu zadzwoń i zapytaj o szczegóły