fbpx

POJAZDY Z RUCHOMĄ PODŁOGĄ

Informacje ogólne

Naczepy z technologią ruchomej podłogi są używane tam, gdzie często trzeba przewozić duże ładunki. Pojazdy firmy REISCH wyróżniają się wysoką jakością wykonania oraz solidną konstrukcją wszystkich podzespołów. Dzięki indywidualnemu wyposażeniu klient może dostosować pojazdy z ruchomą podłogą do wymagań swoich zadań transportowych.

Pojazdy są przystosowane do różnych produktów, czy to drobnicy, towarów masowych, czy palet. Nadają się również do transportu rolek papieru. Towary te, zwykle trudne do zabezpieczenia, mogą być transportowane w pojazdach Reisch dzięki mocnemu dopasowaniu bez dodatkowych zabezpieczeń. Opcjonalne akcesoria, takie jak wózki widłowe, sprawiają, że procesy załadunku i rozładunku są jeszcze bardziej wydajne.

RSBS-3-13

Waga całkowita: 35 000 kg
masa własna: ok. 7 300 kg
rozmiar mostu: ok. 13 525 x 2 470 mm
wysokość ściany bocznej: ok. 2680 mm
Objętość: ok. 91.3 m3

Sworzeń królewski 2″

Zabezpieczenie przed zderzeniem bocznym, składane, zgodnie z dyrektywami WE

Anodowany zderzak tylny zgodny z wytycznymi WE

Nogi zrzutowe stalowe

3-osiowe SAF 9-tonowe (ET 120 mm) dla opon 22,5″ E, INTRADISC z pneumatycznymi hamulcami tarczowymi , Ø=430 mm w wersji CD (OFFROAD)

2-stronne podnoszenie pierwszej osisterowane przez EBS ze zintegrowanym wspomaganiem ruszania (30 %/30 km/h), przełączane elektrycznie z kabiny kierowcy. – System może być dodatkowo aktywowany przez 3 x naciśnięcie pedału hamulca

Gniazda elektryczne i hamulcowe na ścianie czołowej na wysokości ok. 1.000 mm; hamulec czerwony, 7 pin biały i czarny + 15 pin EBS, hamulec żółty

Połączenie hamulcowe z przodu nie jest zamienne z czerwoną i żółtą głowicą sprzęgającą

Bez przewodów do ciągnika

Zawór podnoszenia i opuszczania z automatycznym powrotem do wysokości jazdy od 10 km/h (reset do ride)

Stalowy zbiornik powietrza

Przyłącze powietrzne z niklowaną złączką wraz z zabezpieczeniem ochronnym. – bez spiralnego węża pneumatycznego i pistoletu pneumatycznego

Panel sterowania powietrzem

System hamulcowy EBS KNORR z RSP (Roll Stability Program)

Sprężynowy hamulec postojowy działający na 2 osie.

Przednie przyłącze elektryczne 15-pinowe i 2 x 7-pinowe

Bez przewodu łączącego z ciągnikiem

System oświetlenia HELLA 24V zgodnie z dyrektywami WE

Światła tylne HELLA LED z diodowym światłem stopu

Światła pozycyjne HELLA LED

Oświetlenie do znakowania bocznego HELLA LED.  Boczny rozstaw świateł zgodny z rozporządzeniem WE

Oświetlenie tablicy rejestracyjenj HELLA LED

Światła obrysowe z tyłu na gumowych wspornikach

ogumienie 385/65 R 22,5 TL 160 K

felgi stalowe 11,75×22,5 10-otworowych ET 120 mm

Plastikowy błotnik na koło

Chlapacze ze wzmocnionej gumy za trzecią osią/antispray zgodnie z ECE

Kliny pod koła z uchwytem

Składana osłona ochronna na światła tylne, wykonana z 5 mm
blachy aluminiowej

Wysuwana drabinka wejściowa

Osłona wnęki drabiny wejściowej z logiem REISCH

Uchwyt na łopatę

Aluminiowa drabina o wysokośći 2.950mm

Skrzynka narzędziowa o wymiarach 1.000 x 500 x 500m

Przyłącze hydrauliczne umiejscownione z lewej strony pod podłogą

Bez  hydraulicznych węży przyłączeniowych do ciężarówki.

Zasilające złącze śrubowe stałe pół HDK BG4

Złącze  połączenia powrotnego złącze śrubowe, stałe pół HDK BG6

Podłoga „CARGO-FLOOR” typ CF 500 SL-Compact,  21 profili (Wymagane ciśnienie robocze 250 barów max. Natężenie przeływu oleju 80-110 litrów/minute)

Panel sterowania  z wyłącznikiem awaryjnym i przełącznikiem – załadunek i rozładunek zamontowana za trzecią osią  po lewej stronie

Pilot zdalnego sterowania ruchomą podłogą

Profile podłogowe spawane z końcówkami aluminiowymi

Profil końcowy podłogi z profilem wypełniającym

Profile podłogowe o grubości 6mm (13.200mm)

Ściana przednia wykonana z profili aluminiowych o grubości 400/30/3/2 mm ze wzmocnionym górnym profilem i wewnętrzną płytą chroniącą przed zabrudzeniami

Ściany boczne z profili aluminiowych o grubości 400/30/3/2 mm z górnym profilem i zintegrowaną szyną jezdną ściany przesuwnej. Profil dolny połączony z boczną ścianą spawem ciągłym na całej długości pojazdu

Ściana przesuwna wykonana z profili aluminiowych z blokadą oraz plandeką wykonaną ze wzmocnionego materiału ułatwiająca rozładunek towaru. Dodatkowo wyposażona w profile czyszczące. (wysokość od podłogi ok. 100 mm,  długość plandeki 1600 mm.)

Plastikowe profile czyszczące prowadnice

Aluminiowa płyta podłogowa przy ścianie przedniej

Podest roboczy na ścianie przedniej z drabinkami z lewej i prawej strony

Portal tylny wraz z słupkami wykonane z aluminium

Tylne słupki wzmocnione do wysokości 1000mm

Gładkie drzwi tylne o grubości 30 mm z 2 zewnętrznymi zawiasami, z podwójnymi uszczelkami gumowymi oraz podwójnym zawiasem

Dodatkowa pneumatyczna blokada klapy tylnej z nieruchomym hakiem

3 Poprzeczne belki wzmacniające o średnicy 50mm

Poprzeczna belka napinająca wykonana z rury stalowej (Ø = ok. 50 mm) z blokadą naciągu –  w odległości ok. 420 mm od końca naczepy

Plandeka zwijana z materiału  o wysokiej jakości ok. 900 gr/m² z trzema pasami naciągającymi

Wzmocniony profil aluminiowy z korbą do zwijania plandeki

Uchwyty zabezpieczające zwiniętą plandekę

Naciągi plandekowe na ścianie przedniej

Boczne mocowanie plandeki za pomocą ręcznych napinaczy, pasów napinających i rozpórek.

Tyczka do plandeki o długości ok. 3.000 mm

Naciągi plandekowe tylne

Plandeka w kolorze sio line 7500(podobnym do RAL9006 białe aluminium)

Pasy napinające w kolorze srebrnym

Rura aluminiowa 50x4mm dodatkowo wspierająca plandekę

Podwozie z  3-warstwowa powłoka lakiernicza

Podwozie w kolorze Reischgrau

Zabezpieczenie przed najechaniem na przeszkodę aluminiowe, anodowane

Nadwozie w kolorze RAL 9006

Podwozie malowane w kolorze Reischgrau

Osie w kolorze czarnym (KTL-Besch.)

Obręcze stalowe malowane na srebrno (przez producenta)

Znaki ostrzegawcze po obu stronach

Oznaczanie konturów w kolorze białym po obu stronach zgodnie z ECE 104.

Oznaczania konturów z tyłu w kolorze czerwonym zgodnie z ECE 104.

Naklejka reklamowa Reisch na podwoziu

Naklejka reklamowa Reisch na nadwoziu

RSBS-3-12

Waga całkowita: 35 000 kg
masa własna: ok. 7 111 kg
rozmiar mostu: ok. 12 000 x 2 470 mm
wysokość ściany bocznej: ok. 2 680 mm
Objętość: ok. 78.5 m3

Sworzeń królewski 2″

Zabezpieczenie przed zderzeniem bocznym, składane, zgodnie z dyrektywami WE

Anodowany zderzak tylny zgodny z wytycznymi WE

Nogi zrzutowe stalowe

3-osiowe SAF 9-tonowe (ET 120 mm) dla opon 22,5″ E, INTRADISC z pneumatycznymi hamulcami tarczowymi , Ø=430 mm w wersji CD (OFFROAD)

2-stronne podnoszenie pierwszej osisterowane przez EBS ze zintegrowanym wspomaganiem ruszania (30 %/30 km/h), przełączane elektrycznie z kabiny kierowcy. – System może być dodatkowo aktywowany przez 3 x naciśnięcie pedału hamulca

Gniazda elektryczne i hamulcowe na ścianie czołowej na wysokości ok. 1.000 mm; hamulec czerwony, 7 pin biały i czarny + 15 pin EBS, hamulec żółty

Połączenie hamulcowe z przodu nie jest zamienne z czerwoną i żółtą głowicą sprzęgającą

Bez przewodów do ciągnika

Zawór podnoszenia i opuszczania z automatycznym powrotem do wysokości jazdy od 10 km/h (reset do ride)

Stalowy zbiornik powietrza

Przyłącze powietrzne z niklowaną złączką wraz z zabezpieczeniem ochronnym. – bez spiralnego węża pneumatycznego i pistoletu pneumatycznego

Panel sterowania powietrzem

System hamulcowy EBS KNORR z RSP (Roll Stability Program)

Sprężynowy hamulec postojowy działający na 2 osie.

Przednie przyłącze elektryczne 15-pinowe i 2 x 7-pinowe

Bez przewodu łączącego z ciągnikiem

System oświetlenia HELLA 24V zgodnie z dyrektywami WE

Światła tylne HELLA LED z diodowym światłem stopu

Światła pozycyjne HELLA LED

Oświetlenie do znakowania bocznego HELLA LED.  Boczny rozstaw świateł zgodny z rozporządzeniem WE

Oświetlenie tablicy rejestracyjenj HELLA LED

Światła obrysowe z tyłu na gumowych wspornikach

ogumienie 385/65 R 22,5 TL 160 K

felgi stalowe 11,75×22,5 10-otworowych ET 120 mm

Plastikowy błotnik na koło

Chlapacze ze wzmocnionej gumy za trzecią osią/antispray zgodnie z ECE

Kliny pod koła z uchwytem

Składana osłona ochronna na światła tylne, wykonana z 5 mm
blachy aluminiowej

Wysuwana drabinka wejściowa

Osłona wnęki drabiny wejściowej z logiem REISCH

Uchwyt na łopatę

Aluminiowa drabina o wysokośći 2.950mm

Skrzynka narzędziowa o wymiarach 1.000 x 500 x 500m

Przyłącze hydrauliczne umiejscownione z lewej strony pod podłogą

Bez  hydraulicznych węży przyłączeniowych do ciężarówki.

Zasilające złącze śrubowe stałe pół HDK BG4

Złącze  połączenia powrotnego złącze śrubowe, stałe pół HDK BG6

Podłoga „CARGO-FLOOR” typ CF 500 SL-Compact,  21 profili (Wymagane ciśnienie robocze 250 barów max. Natężenie przeływu oleju 80-110 litrów/minute)

Panel sterowania  z wyłącznikiem awaryjnym i przełącznikiem – załadunek i rozładunek zamontowana za trzecią osią  po lewej stronie

Pilot zdalnego sterowania ruchomą podłogą

Profile podłogowe spawane z końcówkami aluminiowymi

Profil końcowy podłogi z profilem wypełniającym

Profile podłogowe o grubości 6mm (11.670mm)

Ściana przednia wykonana z profili aluminiowych o grubości 400/30/3/2 mm ze wzmocnionym górnym profilem i wewnętrzną płytą chroniącą przed zabrudzeniami

Ściany boczne z profili aluminiowych o grubości 400/30/3/2 mm z górnym profilem i zintegrowaną szyną jezdną ściany przesuwnej. Profil dolny połączony z boczną ścianą spawem ciągłym na całej długości pojazdu

Ściana przesuwna wykonana z profili aluminiowych z blokadą oraz plandeką wykonaną ze wzmocnionego materiału ułatwiająca rozładunek towaru. Dodatkowo wyposażona w profile czyszczące. (wysokość od podłogi ok. 100 mm,  długość plandeki 1600 mm.)

Plastikowe profile czyszczące prowadnice

Aluminiowa płyta podłogowa przy ścianie przedniej

Podest roboczy na ścianie przedniej z drabinkami z lewej i prawej strony

Portal tylny wraz z słupkami wykonane z aluminium

Tylne słupki wzmocnione do wysokości 1000mm

Gładkie drzwi tylne o grubości 30 mm z 2 zewnętrznymi zawiasami, z podwójnymi uszczelkami gumowymi oraz podwójnym zawiasem

Dodatkowa pneumatyczna blokada klapy tylnej z nieruchomym hakiem

3 Poprzeczne belki wzmacniające o średnicy 50mm

Poprzeczna belka napinająca wykonana z rury stalowej (Ø = ok. 50 mm) z blokadą naciągu –  w odległości ok. 420 mm od końca naczepy

Plandeka zwijana z materiału  o wysokiej jakości ok. 900 gr/m² z trzema pasami naciągającymi

Wzmocniony profil aluminiowy z korbą do zwijania plandeki

Uchwyty zabezpieczające zwiniętą plandekę

Naciągi plandekowe na ścianie przedniej

Boczne mocowanie plandeki za pomocą ręcznych napinaczy, pasów napinających i rozpórek.

Tyczka do plandeki o długości ok. 3.000 mm

Naciągi plandekowe tylne

Plandeka w kolorze sio line 7500(podobnym do RAL9006 białe aluminium)

Pasy napinające w kolorze srebrnym

Rura aluminiowa 50x4mm dodatkowo wspierająca plandekę

Podwozie z  3-warstwowa powłoka lakiernicza

Podwozie w kolorze Reischgrau

Zabezpieczenie przed najechaniem na przeszkodę aluminiowe, anodowane

Nadwozie w kolorze RAL 9006

Podwozie malowane w kolorze Reischgrau

Osie w kolorze czarnym (KTL-Besch.)

Obręcze stalowe malowane na srebrno (przez producenta)

Znaki ostrzegawcze po obu stronach

Oznaczanie konturów w kolorze białym po obu stronach zgodnie z ECE 104.

Oznaczania konturów z tyłu w kolorze czerwonym zgodnie z ECE 104.

Naklejka reklamowa Reisch na podwoziu

Naklejka reklamowa Reisch na nadwoziu

RSBS-3-10

Waga całkowita:35 000 kg
masa własna:ok. 6 719 kg
rozmiar mostu:ok. 10 600 x 2 470 mm
wysokość ściany bocznej:ok. 2 680 mm
Objętość:ok. 69.4 m3

Sworzeń królewski 2″

Zabezpieczenie przed zderzeniem bocznym, składane, zgodnie z dyrektywami WE

Anodowany zderzak tylny zgodny z wytycznymi WE

Nogi zrzutowe stalowe

3-osiowe SAF 9-tonowe (ET 120 mm) dla opon 22,5″ E, INTRADISC z pneumatycznymi hamulcami tarczowymi , Ø=430 mm w wersji CD (OFFROAD)

2-stronne podnoszenie pierwszej osisterowane przez EBS ze zintegrowanym wspomaganiem ruszania (30 %/30 km/h), przełączane elektrycznie z kabiny kierowcy. – System może być dodatkowo aktywowany przez 3 x naciśnięcie pedału hamulca

Gniazda elektryczne i hamulcowe na ścianie czołowej na wysokości ok. 1.000 mm; hamulec czerwony, 7 pin biały i czarny + 15 pin EBS, hamulec żółty

Połączenie hamulcowe z przodu nie jest zamienne z czerwoną i żółtą głowicą sprzęgającą

Bez przewodów do ciągnika

Zawór podnoszenia i opuszczania z automatycznym powrotem do wysokości jazdy od 10 km/h (reset do ride)

Stalowy zbiornik powietrza

Przyłącze powietrzne z niklowaną złączką wraz z zabezpieczeniem ochronnym. – bez spiralnego węża pneumatycznego i pistoletu pneumatycznego

Panel sterowania powietrzem

System hamulcowy EBS KNORR z RSP (Roll Stability Program)

Sprężynowy hamulec postojowy działający na 2 osie.

Przednie przyłącze elektryczne 15-pinowe i 2 x 7-pinowe

Bez przewodu łączącego z ciągnikiem

System oświetlenia HELLA 24V zgodnie z dyrektywami WE

Światła tylne HELLA LED z diodowym światłem stopu

Światła pozycyjne HELLA LED

Oświetlenie do znakowania bocznego HELLA LED.  Boczny rozstaw świateł zgodny z rozporządzeniem WE

Oświetlenie tablicy rejestracyjenj HELLA LED

Światła obrysowe z tyłu na gumowych wspornikach

ogumienie 385/65 R 22,5 TL 160 K

felgi stalowe 11,75×22,5 10-otworowych ET 120 mm

Plastikowy błotnik na koło

Chlapacze ze wzmocnionej gumy za trzecią osią/antispray zgodnie z ECE

Kliny pod koła z uchwytem

Składana osłona ochronna na światła tylne, wykonana z 5 mm
blachy aluminiowej

Wysuwana drabinka wejściowa

Osłona wnęki drabiny wejściowej z logiem REISCH

Uchwyt na łopatę

Aluminiowa drabina o wysokośći 2.950mm

Skrzynka narzędziowa o wymiarach 1.000 x 500 x 500m

Przyłącze hydrauliczne umiejscownione z lewej strony pod podłogą

Bez  hydraulicznych węży przyłączeniowych do ciężarówki.

Zasilające złącze śrubowe stałe pół HDK BG4

Złącze  połączenia powrotnego złącze śrubowe, stałe pół HDK BG6

Podłoga „CARGO-FLOOR” typ CF 500 SL-Compact,  21 profili (Wymagane ciśnienie robocze 250 barów max. Natężenie przeływu oleju 80-110 litrów/minute)

Panel sterowania  z wyłącznikiem awaryjnym i przełącznikiem – załadunek i rozładunek zamontowana za trzecią osią  po lewej stronie

Pilot zdalnego sterowania ruchomą podłogą

Profile podłogowe spawane z końcówkami aluminiowymi

Profil końcowy podłogi z profilem wypełniającym

Profile podłogowe o grubości 6mm (10.270mm)

Ściana przednia wykonana z profili aluminiowych o grubości 400/30/3/2 mm ze wzmocnionym górnym profilem i wewnętrzną płytą chroniącą przed zabrudzeniami

Ściany boczne z profili aluminiowych o grubości 400/30/3/2 mm z górnym profilem i zintegrowaną szyną jezdną ściany przesuwnej. Profil dolny połączony z boczną ścianą spawem ciągłym na całej długości pojazdu

Ściana przesuwna wykonana z profili aluminiowych z blokadą oraz plandeką wykonaną ze wzmocnionego materiału ułatwiająca rozładunek towaru. Dodatkowo wyposażona w profile czyszczące. (wysokość od podłogi ok. 100 mm,  długość plandeki 1600 mm.)

Plastikowe profile czyszczące prowadnice

Aluminiowa płyta podłogowa przy ścianie przedniej

Podest roboczy na ścianie przedniej z drabinkami z lewej i prawej strony

Portal tylny wraz z słupkami wykonane z aluminium

Tylne słupki wzmocnione do wysokości 1000mm

Gładkie drzwi tylne o grubości 30 mm z 2 zewnętrznymi zawiasami, z podwójnymi uszczelkami gumowymi oraz podwójnym zawiasem

Dodatkowa pneumatyczna blokada klapy tylnej z nieruchomym hakiem

3 Poprzeczne belki wzmacniające o średnicy 50mm

Poprzeczna belka napinająca wykonana z rury stalowej (Ø = ok. 50 mm) z blokadą naciągu –  w odległości ok. 420 mm od końca naczepy

Plandeka zwijana z materiału  o wysokiej jakości ok. 900 gr/m² z trzema pasami naciągającymi

Wzmocniony profil aluminiowy z korbą do zwijania plandeki

Uchwyty zabezpieczające zwiniętą plandekę

Naciągi plandekowe na ścianie przedniej

Boczne mocowanie plandeki za pomocą ręcznych napinaczy, pasów napinających i rozpórek.

Tyczka do plandeki o długości ok. 3.000 mm

Naciągi plandekowe tylne

Plandeka w kolorze sio line 7500(podobnym do RAL9006 białe aluminium)

Pasy napinające w kolorze srebrnym

Rura aluminiowa 50x4mm dodatkowo wspierająca plandekę

Podwozie z  3-warstwowa powłoka lakiernicza

Podwozie w kolorze Reischgrau

Zabezpieczenie przed najechaniem na przeszkodę aluminiowe, anodowane

Nadwozie w kolorze RAL 9006

Podwozie malowane w kolorze Reischgrau

Osie w kolorze czarnym (KTL-Besch.)

Obręcze stalowe malowane na srebrno (przez producenta)

Znaki ostrzegawcze po obu stronach

Oznaczanie konturów w kolorze białym po obu stronach zgodnie z ECE 104.

Oznaczania konturów z tyłu w kolorze czerwonym zgodnie z ECE 104.

Naklejka reklamowa Reisch na podwoziu

Naklejka reklamowa Reisch na nadwoziu

RSBS-3-09

Waga całkowita:35 000 kg
masa własna:ok. 6 543 kg
rozmiar mostu:ok. 9 500 x 2 470 mm
wysokość ściany bocznej:ok. 2 600 mm
Objętość:ok. 61.0 m3

Sworzeń królewski 2″

Zabezpieczenie przed zderzeniem bocznym, składane, zgodnie z dyrektywami WE

Anodowany zderzak tylny zgodny z wytycznymi WE

Nogi zrzutowe stalowe

3-osiowe SAF 9-tonowe (ET 120 mm) dla opon 22,5″ E, INTRADISC z pneumatycznymi hamulcami tarczowymi , Ø=430 mm w wersji CD (OFFROAD)

2-stronne podnoszenie pierwszej osisterowane przez EBS ze zintegrowanym wspomaganiem ruszania (30 %/30 km/h), przełączane elektrycznie z kabiny kierowcy. – System może być dodatkowo aktywowany przez 3 x naciśnięcie pedału hamulca

Gniazda elektryczne i hamulcowe na ścianie czołowej na wysokości ok. 1.000 mm; hamulec czerwony, 7 pin biały i czarny + 15 pin EBS, hamulec żółty

Połączenie hamulcowe z przodu nie jest zamienne z czerwoną i żółtą głowicą sprzęgającą

Bez przewodów do ciągnika

Zawór podnoszenia i opuszczania z automatycznym powrotem do wysokości jazdy od 10 km/h (reset do ride)

Stalowy zbiornik powietrza

Przyłącze powietrzne z niklowaną złączką wraz z zabezpieczeniem ochronnym. – bez spiralnego węża pneumatycznego i pistoletu pneumatycznego

Panel sterowania powietrzem

System hamulcowy EBS KNORR z RSP (Roll Stability Program)

Sprężynowy hamulec postojowy działający na 2 osie.

Przednie przyłącze elektryczne 15-pinowe i 2 x 7-pinowe

Bez przewodu łączącego z ciągnikiem

System oświetlenia HELLA 24V zgodnie z dyrektywami WE

Światła tylne HELLA LED z diodowym światłem stopu

Światła pozycyjne HELLA LED

Oświetlenie do znakowania bocznego HELLA LED.  Boczny rozstaw świateł zgodny z rozporządzeniem WE

Oświetlenie tablicy rejestracyjenj HELLA LED

Światła obrysowe z tyłu na gumowych wspornikach

ogumienie 385/65 R 22,5 TL 160 K

felgi stalowe 11,75×22,5 10-otworowych ET 120 mm

Plastikowy błotnik na koło

Chlapacze ze wzmocnionej gumy za trzecią osią/antispray zgodnie z ECE

Kliny pod koła z uchwytem

Składana osłona ochronna na światła tylne, wykonana z 5 mm
blachy aluminiowej

Wysuwana drabinka wejściowa

Osłona wnęki drabiny wejściowej z logiem REISCH

Uchwyt na łopatę

Aluminiowa drabina o wysokośći 2.950mm

Skrzynka narzędziowa o wymiarach 1.000 x 500 x 500m

Przyłącze hydrauliczne umiejscownione z lewej strony pod podłogą

Bez  hydraulicznych węży przyłączeniowych do ciężarówki.

Zasilające złącze śrubowe stałe pół HDK BG4

Złącze  połączenia powrotnego złącze śrubowe, stałe pół HDK BG6

Podłoga „CARGO-FLOOR” typ CF 500 SL-Compact,  21 profili (Wymagane ciśnienie robocze 250 barów max. Natężenie przeływu oleju 80-110 litrów/minute)

Panel sterowania  z wyłącznikiem awaryjnym i przełącznikiem – załadunek i rozładunek zamontowana za trzecią osią  po lewej stronie

Pilot zdalnego sterowania ruchomą podłogą

Profile podłogowe spawane z końcówkami aluminiowymi

Profil końcowy podłogi z profilem wypełniającym

Profile podłogowe o grubości 6mm (9.170mm)

Ściana przednia wykonana z profili aluminiowych o grubości 400/30/3/2 mm ze wzmocnionym górnym profilem i wewnętrzną płytą chroniącą przed zabrudzeniami

Ściany boczne z profili aluminiowych o grubości 400/30/3/2 mm z górnym profilem i zintegrowaną szyną jezdną ściany przesuwnej. Profil dolny połączony z boczną ścianą spawem ciągłym na całej długości pojazdu

Ściana przesuwna wykonana z profili aluminiowych z blokadą oraz plandeką wykonaną ze wzmocnionego materiału ułatwiająca rozładunek towaru. Dodatkowo wyposażona w profile czyszczące. (wysokość od podłogi ok. 100 mm,  długość plandeki 1600 mm.)

Plastikowe profile czyszczące prowadnice

Aluminiowa płyta podłogowa przy ścianie przedniej

Podest roboczy na ścianie przedniej z drabinkami z lewej i prawej strony

Portal tylny wraz z słupkami wykonane z aluminium

Tylne słupki wzmocnione do wysokości 1000mm

Gładkie drzwi tylne o grubości 30 mm z 2 zewnętrznymi zawiasami, z podwójnymi uszczelkami gumowymi oraz podwójnym zawiasem

Dodatkowa pneumatyczna blokada klapy tylnej z nieruchomym hakiem

3 Poprzeczne belki wzmacniające o średnicy 50mm

Poprzeczna belka napinająca wykonana z rury stalowej (Ø = ok. 50 mm) z blokadą naciągu –  w odległości ok. 420 mm od końca naczepy

Plandeka zwijana z materiału  o wysokiej jakości ok. 900 gr/m² z trzema pasami naciągającymi

Wzmocniony profil aluminiowy z korbą do zwijania plandeki

Uchwyty zabezpieczające zwiniętą plandekę

Naciągi plandekowe na ścianie przedniej

Boczne mocowanie plandeki za pomocą ręcznych napinaczy, pasów napinających i rozpórek.

Tyczka do plandeki o długości ok. 3.000 mm

Naciągi plandekowe tylne

Plandeka w kolorze sio line 7500(podobnym do RAL9006 białe aluminium)

Pasy napinające w kolorze srebrnym

Rura aluminiowa 50x4mm dodatkowo wspierająca plandekę

Podwozie z  3-warstwowa powłoka lakiernicza

Podwozie w kolorze Reischgrau

Zabezpieczenie przed najechaniem na przeszkodę aluminiowe, anodowane

Nadwozie w kolorze RAL 9006

Podwozie malowane w kolorze Reischgrau

Osie w kolorze czarnym (KTL-Besch.)

Obręcze stalowe malowane na srebrno (przez producenta)

Znaki ostrzegawcze po obu stronach

Oznaczanie konturów w kolorze białym po obu stronach zgodnie z ECE 104.

Oznaczania konturów z tyłu w kolorze czerwonym zgodnie z ECE 104.

Naklejka reklamowa Reisch na podwoziu

Naklejka reklamowa Reisch na nadwoziu